-
En av skillnaderna mellan killar och tjejer... jag är jättebra på att låsa repet och resa mig upp med det. Men det är ju för att jag inte kan klättra utan ben...Studentpappa skrev 2017-08-16 06:03:26 följande:Brukar köra legless så länge jag orkar. Men den där låsningen proffsen kör behövde jag öva på.Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
-
Jag har känt mig lite hängig i det sista.. men idag körde jag
10min Skillmill (run and push)
Mobilitetsträning och lätta KB swings
Pull up progression
Front squats
5-5-5-5-5
Upp till 60kg -
Vad har du i lunchlådan?
Jag har så dålig fantasi...
Vi har varit i London i helgen och jag hade naturligtvis både joggingskor och gym på hotellet men har varit dunderförkyld.
Skittråkigt, gymmet hade concept 2 romaskin och hantlar upp till 20kg och massa annat bra. Så blev det inget..... -
Varför hade du inte sko?Studentpappa skrev 2017-08-23 06:52:04 följande:
Pass 88 hade hela avdelningen på besök idag och bjöd in dem på Crossfit mellan budgetmöte och middag. Riktigt roligt att få visa att det inte är hemskt eller något konstigt.
Blev dock ett märkligt resultat för mig, jag körde en kettlebell-wod utan skor och försökte antagligen krama mig fast i golvet för jag fick ont några tår efteråt, (tappade inte kbn på tån..) och idag är en tå blå så något måste ju ha hänt.
Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
Kul idé att bjuda jobbet.. -
Jag fick ett nytt hopprep från Rouge samt några T-shirts. Idag har jag grymt ont i vaderna. Antar att det är hoppningen. Satte lätt nytt PR med nya hopprepet och det var ju kul, det bara flyger av sig själv....
Körde i tillägg 5-5-5-5 OHS och en EMOM
20min med 12box jumps och 10 pushups.
Effektiva saker! -
Hur långt kom du?Studentpappa skrev 2017-08-25 16:01:07 följande:
Pass 89
Körde lite cardio innan jobbet imorse rodd 20min, hade tänkt 30 min men hjälp vad trött jag blev.
Träna hårt, Ät bra, Dö ändå
Jag brände vaderna i veckan så det har blivit mest vila på mig. Igår tränade jag lite överkropp( bänkpress, strict press, pullups) men jag tyckte det var svårt utan cardio... kom liksom inte på nåt utan ben.... -
Haha... nej inte bokstavligt talat... jag fick förslitningsskador, aka sjuk träningsvärk. Just vaderna var knepigare än låren som jag åkt på ett par gånger förr... man kan liksom inte göra något.Studentpappa skrev 2017-08-25 21:51:44 följande:Jag vet inte, inget överdrivet iaf. Jag kan inte riktigt med monitorn vi har precis köpt den och jag har inte rott på flera år sedan jag bytte gym förra gången. Tror jag höll 2:30/500m tyckte det stod så.
Såg inte cal eller watt men jag antar det finns någonstans, får knappa lite mer någon gång när klockan inte är 0630
Brände vaderna? Inte i Norge antar jag? Här hade kollegan minusgrader i Sveg imorseTräna hårt, Ät bra, Dö ändå -
Osäker på om det var mitt nya fina hopprep och alla DU eller mina 120 boxjumps.
Dåligt var det iaf! -
Tränade idag. Barn incheckade på Sats.
2*1500m rodd
Så var det jakt på 3 rep Max front squat. Stoppade på tidigare 1 rep Max och är sjukt nöjd med det.
Sen körde jag pull up progression. Börjar bli frustrerad för jag blir aldrig bättre. Funderar på weighted neg pullups för att se om det hjälper på repetitionerna.... -
I veckan har jag haft sjukt mycket att göra på jobbet. Två resor samma vecka och fulla dagar... har hunnit två 3km rodd pass hemma men thats it!
Idag bokade jag en tidig eftermiddag wod och är sjukt nöjd!
"Glen"
30 clean & jerk (25)
1600m run
10 rope climbs
1600m run
100 burpees
Blev time cap'ed på 92 burpeen men är nöjd ändå! 40min Friday fun!