Inlägg från: Wilowa |Visa alla inlägg
  • Wilowa

Träningsnördar - här samlas vi!

Clownensglädje skrev 2013-08-19 14:42:06 följande:
    Hörru slappis...Clownen har tränat i över tio år....och ser du honom irl så är det nog du som kommer bli helt röd i ansiktet...
    Haha! Säger du till MissKaos av alla! Kan bara säga att du inte har koll på läget.
  • Wilowa
    Scratchy skrev 2013-08-19 17:56:14 följande:
    Tränar du på gym? Snälla kom och träna på mitt gym i så fall.

Jag kan tänka mig hur det skulle se ut. Börja med lite uppvärmning på löpbandet med full clown-mundering och skor i storlek 68. Bra träning för the hamstrings.

Sen när sminket börjar rinna bort från ditt svettiga ansikte så kan du gå runt och stirra med blodsprängda ögon på alla kvinnor för att bedöma hur slappa de är. Och sen vanka runt bland de fria vikterna och muttla om att alla borde göra marklyft.

Det skulle göra min dag i alla fall...  
    Haha! Det skulle till och med få mig att vilja träna på gym!

Idag har jag insett att jag inte ska klaga på blöta galonkläder mer. Planeringsdag på jobbet och jag är helt slut av att ha suttit still inomhus en hel dag.    
  • Wilowa
    MissKaos skrev 2013-08-21 17:17:41 följande:
    25! Nu en vecka sem Kreta. Sen fem v kvar att jobba...
    Får du havandeskapspenning?

Gud ha dä så gött på Kreta! Solig
  • Wilowa
    Paradigm skrev 2013-08-21 20:43:20 följande:
    Nu när jag läser inlägget som jag skrev tidigare, så är det ju totalt obegripligt. :D
    Under mina år som lärare på låg- och mellanstadiet fick jag bra träning i att tolka obegripliga texter...trots detta förstod jag inte alls vad du menade.

• Wilowa
    MissKaos skrev 2013-08-21 18:42:10 följande:
    Jups! Jobbar med heroinister. Dvs hög risk för våld och hot samt blodsmitta
    Jo jag vet ju vad du jobbar med, så jag antog att du fått havandeskapspenning. Fast risken för våld och smitta är ju inte större i slutet av graviditeten, så du borde ha fått det tidigare. :-/ Gissar dock att det inte går pga alla fina regler runt detta.
  • Wilowa

Idag önskar jag att jag hade en kropp som det går att köra skiten ur...jobbig dag på jobbet.

• Wilowa
    Scratchy skrev 2013-08-22 22:15:00 följande:
    Fysiskt eller mentalt jobbig?
    mentalt...alltid extra jobbigt på hösten innan allt hamnar på plats. Skulle behöva rensa hjärnan.
  • Wilowa
    Scratchy skrev 2013-08-22 22:23:53 följande:
    Du vet, anledningen till att man kan ta bort munstycket på dammsugare är att det ska bli lättare att sätta den i örat...
    Aha! Då kanske den lindriga migränen följer med samtidigt! ...rusar efter dammsugaren.

Nej jag tror att det är mer effektivt att krama kudden, så godnatt på er!
  • Wilowa
    ander25k skrev 2013-08-25 12:29:55 följande:
    Bara 72.5 kg
    ...det är exakt tio kilo mer än vad jag vägde i morse.
  • Wilowa
    ander25k skrev 2013-08-25 12:42:51 följande:
    Kan använda dig till militärpress då :)
    Haha! Nej tack!
Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!