Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ett eller två streck? :/
plussonskan: Grattis :)
och sen undrar jag lite om man kan få lite råd o tips av någon här:)
är så att jag hade äl förra söndagen, alltså den 4/12, och nu är det så om jag undrar om de e för tidigt och testa ? är så nämligen att jag mår illa hela tiden men kräks inte men mår så där illa så man vill spy men kommer inget.. och matlusten e borta :( testade imorses men tror inte det va positivt, såg inget iaf. men nu tänker man att de kankse e för tidigt o testa:/
måste bara fråga vad BIM-6 och så betyder?
okej för ´jag har bim-6 imorgon och jag har så fruktansvärda symtom på kvällarna.. har sådan smärta i magen så de känns som mensen ska komma när som och jag blir täppt i näsan bara på kvällarna och känner mig febrig:/ kan man testa imorgon då?
okej :) jag försöker nog hålla mig till BIM ist.. om de nu går och hålla sig hihi
Bim är den 10/5 så håller alla mina tummar och tår tills dess=)
Kan man ta o testa med digitalt en dag innan bim eller kan den visa fel då ?
Har BIM idag men ingenting än:) inte en liten mensvärk än och jag brukar ha jätte mensvärk flera dagar innan mens... Men jag känner små stickningar lite då och då nere i magen ner mot ljumskarna.. Vad tror ni det kan vara ?:/ blir jätte orolig och vågar inte testa vill ju så gärna att de ska vara positivt..
Jag väntar ut dagen och ser om de kommer nån mens annars testar jag imorgon :)