• maddiiie89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inelg: ja jag förstår vad du menar:) Mem vet inte om jag vågar testa:/ vill inte se de negativa resultat igen:/ men jag mår sjukt illa så fort jag försöker stoppa i mig nått.. Åååååhhh trött man blir på sin kropp ibland, har mensen inte kommit imorgon ef blir de ett digitalt test :) så håll tummarna nu för att den inte kommer den där elaka röda tanten;) Och STORT grattiiiiis :)

• maddiiie89

Inelg: ja du är ju gravid nu Skrattandeoch kände samma så vi får väl hoppas det är ett litet fint troll där inne i magen ;) ingen mensvärk eller nått än så nu börjar man ju bli riktigt sugen på och testa.. hihi :P

• maddiiie89

BIM +1 och nu sitter man här på jobbet med lite mensvärk och stickningar i ljumsken... Tänkte ju testa idag i eftermiddag om mensen inte dyker upp men de kommer väl inte behövas nu kommer väl tant röd när som helst ;(

• maddiiie89

Ja då får ni nog hålla hårt.. Känns som man tappa den där energin och hoppet man kände när man inte kände nån mensvärk ;( åh varför kan inte kroppen göra som man vill !!

• maddiiie89

Jaha nu var nog tant röd här ;( men de e inte mkt som kommer (ursäkta infon) så känns konstigt :/

• maddiiie89

Jag måste bara fråga.. Kan man få ÄL en vecka innan mens plus att jag kände av min ÄL förra helgen? Tog ett ÄL rest igår kväll och det visade jätte starkt och nu på morgonen tog jag ett till och de va jätte svagt.. Men mensen ska ju komma på fre - lörd nästa helg. Har alltid haft 29 dagars cykel... Vad händer ?:/

• maddiiie89

Jag brukar ha 14 dagar mellan ÄL och mens men nu är det 7 dagar isf:/ kan man verkligen ha så ?

• maddiiie89

Ok ok då missade vi ÄL iaf denna månaden :( ingen bebis denna månad heller alltså;( åhh ledsen man blir! vi sexa torsdagen och äl igår och vi kan inte sexa förrän senast imorgon kväll igen för han ej är hemma så allt är ju försent :(

• maddiiie89

och sen så hade jag ju dom där äggliknande flytningarna förra helgen och har inga sådana nu :/ åh snurrig man blir :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester