• maddiiie89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej!
    jag måste bara fråga en sak, jag tog ett test i fredags på jobbet och så stod jag och kollade på de i 2 min typ sen fick jag sanbbt lägga ner de i väskan för då ropade mina arbetskollegor att jag var tvungen och komma. sen kollade jag inte mer på de utan jag glömde av det. och nu igår kväll när jag kom på att de ligger i min väsa och jag ska slänga de så kikar jag ju på det igen och då är det ett svagt rosa streck. kan testen bli sådana efter hand? har aldrig varit med om detta tidigare, har kollat massor av gånger på mina negativa test flera dagar efter och dom har varit lika blanka som innan.. kan de bara va ett fel på testet eller e de positivt?

är så tacksam för svar, har inte sovit en blund inatt typ.. legat och tänkt på detta:)

• maddiiie89

EQ85:

Ne jag slängde det för jag vågade inte tro på att de va positivt :/ alltså de va brett rosa svagt streck fast man såg de ju väldigt snabbt de va ju inte så att jag fick stå o leta efter de eller ha ljus mot det för att de skulle synas:/

• maddiiie89
    Tess26:

nepp aldrig haft vita mjölkiga flytningar innan mens så, har alltid haft gulaktiga.. jag har jätte ont i mina bröst oxå och haft i några dagar nu så jag knappt kan sova :/ men jag tog ett test i morses och tror de var jätte negativt:( men om man tittar på testet nu när de har torkat så ser de ut som ett svag svagt streck, men kan ju va inbildning oxå... och man ska väl inte titta på test som har gått över tiden`?
  • maddiiie89

Tess26

jag är en dag innan bim. jag tog ett doc morris test nu i morses, hmm va jobbigt de är med alla dessa tester som aldrig kan visa ett starkt ja eller ett nej liksom:/ man blir sjukt förvirrad:/
    men när tog du de digitala ? va de nån dag efter bim då eller?
    åh tänk om det tagit sig denna gång efter så många försök och min sjukdom!
    det är ju det enda man tänker på hela tiden, om man kommer bli gravid eller inte.. sjukt jobbigt:(

• maddiiie89

ja jag får väl se om mensen kommer inte imorgon.. men då får vi ta nya tag i november månad då vi ej får försöka oktober månad för jag ska göra en titthålsoperation :( men de e jätte skönt att dom tar tag i min barnlöshet nu och kollar upp vad man kan göra mot min sjukdom!:)

• maddiiie89

Hade äl den 20/9 enligt kalendern.. Har haft ont i brösten nu i över en vecka och har super ont idag.. Och inte alls så ont i tjej magen som jag brukar :/ jaja jag får väl se om tant röd dyker upp idag som jag tror den gör ;(

• maddiiie89

Längtan efter syskon:
    Åh tänk om de är nått :) kommer inte mensen idag tar jag nog ett nytt test imorgon:)

• maddiiie89

Jätte konstigt!!! Fick ett svagt streck på mitt test jag tog dagen innan bim sen kom de lite lite rosa/rött blod på bim dagen och lite igår sen fick jag super ont i livmodern och fick åka in till sjukhuset men dom gav mig bara smärtlindring sen fick jag åka hem igen och nu är blödningen borta :/ hade "mens" en och en halv dag :/ kan man ha d så ?:/

• maddiiie89

Kom hem från en titthåls operation igår och ligger nu i soffan med världens smärta, men de e då man har en så underbar sambo som ställer upp och hjälper mig med allt:) men iaf, jag fick ett jobbigt besked igår efter operationen;( mina äggledare är helt kass ;( dom har säckat ihop och är inte i "bruk" ;( jag vet inte vad jag ska ta mig till.. De gör så ont i hjärtat :( men nu vet vi iaf varför vi är barnlösa! Någon mer som har samma problem o som fått nån hjälp ändå o bli gravid ? Jag menar finns de nån hjäp man kan få fast man inte har några äggledare ?:/

• maddiiie89

BeMa: usch då lät inget vidare kul;(
    Ja jag ska ju tillbaka till min läkare om nån vecka o prata om all hjälp vi kan få nu men man tappar ju hoppet när man får ett sådant besked ;( får väl hoppas de går vägen för oss oxå nån gång! Men de är mkt jobbigt ;(

• maddiiie89

Ivf mamma:
    Jag måste bara fråga vad de kom sig att du fick göra ivf och hur många försök ? Frågar då jag precis opererat mig o mina äggledare är helt kass o säckat ihop så ivf va de enda sa dom o ska testa detta nu men man blir ju så nervös hur de funkar o så :)

• maddiiie89

Slemtorsk:
    Ok blir ju oxå västra Götalands så då blir de väl samma här då.. Har du gjort ivf ? Har hört att man kan må skit av hormonbehandlingarna är se så för alla ? E jätte nervös :/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester