• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Popcorn: absolut! Ikväll gäller det! ;)

• Knasten83

Ni måste hjälpa mig, förlåt mitt tjat men man blir ju helt förvirrad och uppstressad av allt kring grav och tester!

Igår fick jag älkänning i typ 20 min, liiite älflytning och två test som visade stegring men inte fullt utslag. På kvällen hade jag svagt på ältestet igen och inga mer älflytningar. Nu undrar jag:
    1. Kan toppen varit så kort att den kom och gick under 5 timmar?
    2. OM jag hade pos ältest igår och har sex idag, är det lönt?
    Ägget kanske inte släpper förän idag?

Känner lite action i mage och svank men sekretet är bara vattnigt eller ibland lite krämigt!?

• Knasten83

Märkligt leonie!!! Ring bm.

Grattis avocado, det där är ett plus!! :)

Zandroria: vackert plus! Försök o slappna av!

• Knasten83

Leonie: säg att du får svaga plus trots mens och att du är orolig och vill kolla upp det. Säg att ni försöker bli gravida så ni vill veta om det är ngt som hindrar er från att fortsätta som typ utomkveds eller liknande.. Man måste bre på ibland för att få komma till! :)

• Knasten83

Jennie: detta är ju ett mysterium! Ser strecken men varför är det inte starkare!? Du har ju testat ett tag nu.. Vilken dag är du på?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester