• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alltså jag fattar att när det väl KOMMER IN så lever de i 5 dygn men jag fattar inte varför man ska sexa innan äl också?!

• Knasten83

Ellen: tack för ditt svar! Hm... De smyger in på nån vänster alltså! Haha!
    Som vanligt är kroppen ett mysterium! Kram och trist med mf. Har ni lyckats bli grav igen?

• Knasten83

Louise: digital är säkert. Klart det kan visa inte gravid om det är tidigt men man slipper tyda streck!

• Knasten83

Ellen: vad är felet? Alltså eftersom ni gjort ivf? Jag har Pcos och med dottern åt jag pergotime. Denna gången blir det inseminering. Äter gi nu och har fått en spontan äl!!

• Knasten83

Louise: hoppas det är nytt!!! Tänkte såhär, du va ju långt gången och det borde inte visa 1-2 veckor då!? Iofs kanske hormonerna är på väg ner? Vad visade de tidigare testerna du tog?

• Knasten83

Louise: Hcg kan ju va kvar i kroppen i upp till 7 veckor (det vet du säkert redan) så det kan ju va så...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester