• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Louise1981 skrev 2012-01-30 09:19:28 följande:
    Det lovar jag. F-n ångest att vänta. Kunde jag inte fått en tid typ 8 så man bara hade vaknat & dragit iväg :S

ja precis!!! Dumma dumma dem... Flört

Kan du snabbuppdatera mig vad som ska ske idag, vad har hänt? (förlåt men har inte koll på er alla ;) 
  • Knasten83
    Louise1981 skrev 2012-01-30 09:29:02 följande:
    För att dra det kort. Jag fick göra ett sent avbrytande. Men symtomen försvann helt. Sen kom dom tbx & då testade jag med cb i fredags kväll & i lördags morse.

Bokade en tid till gyn i torsdags just pga symtomen är tbx igen. (har inte sett röken av mensen & osäker på när den ska komma tbx) Så då valde jag att boka en tid för att få ett säkert utalande om saken. Så jag sitter ju bara & hoppas på att dom ska se något.

sent avbrytande? Abort?
  • Knasten83
    Louise1981 skrev 2012-01-30 09:41:46 följande:
    Kanske ska tillägga att det va inget val jag egentligen hade pga livmoderinflammation, toxinförgiftning. Lillen va sjuk & tarmarna låg utanför & dom började dö. Samt att det läckte så där av fick jag toxinförgiftning.

usch, låter jobbigt... hoppas du e gravid och att allt e BRA NU!!! Lycka till!!
  • Knasten83

Louise: hm.. Jobbigt o inte få veta. Tror nog du kan va gravid om du fått plus och de såg ngt på vul!!

• Knasten83

Jag vill också stå kvar på listan men jag ska stå under feb och bim ca 18/2. Vet inte än för jag har inte haft äl än..

• Knasten83

Sofie: vet inte hur dina test brukar se ut men är det starkare än vanligt kan det va på g!!

• Knasten83

Sofie: då är det säkert nära!!!

Louise: ja fy, efter dina upplevelser vill man få ro kan jag tänka mig! Hoppas det visar sig snart!

• Knasten83

ni som har regelbunden mens och äl:

har ni alltid likadant, typ först flytningar-sen pos äl test och sen höjd temp eller kan det gå i annan ordning, då inte tempen men typ först pos ältest och SEN flytningar?

Sen undrar jag också,om man har sex och spermierna kan leva upp till 5 ibland 7 dygn i oss, hur fan då? Tappen öppnas ju först vid äl, innan dess kommer ju inget in. Jag tänke rpå just fertilitetsmonitor som visar fler dagar, betydligt tidigare utslag. Det spelar ju ingen roll att det är på GÅNG förän det verkligen öppnats!?

Jag kanske är trög...     

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester