Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
ja precis!!! Dumma dumma dem...
Kan du snabbuppdatera mig vad som ska ske idag, vad har hänt? (förlåt men har inte koll på er alla ;)
Louise: hm.. Jobbigt o inte få veta. Tror nog du kan va gravid om du fått plus och de såg ngt på vul!!
Jag vill också stå kvar på listan men jag ska stå under feb och bim ca 18/2. Vet inte än för jag har inte haft äl än..
Sofie: vet inte hur dina test brukar se ut men är det starkare än vanligt kan det va på g!!
Sofie: då är det säkert nära!!!
Louise: ja fy, efter dina upplevelser vill man få ro kan jag tänka mig! Hoppas det visar sig snart!
ni som har regelbunden mens och äl:
har ni alltid likadant, typ först flytningar-sen pos äl test och sen höjd temp eller kan det gå i annan ordning, då inte tempen men typ först pos ältest och SEN flytningar?
Sen undrar jag också,om man har sex och spermierna kan leva upp till 5 ibland 7 dygn i oss, hur fan då? Tappen öppnas ju först vid äl, innan dess kommer ju inget in. Jag tänke rpå just fertilitetsmonitor som visar fler dagar, betydligt tidigare utslag. Det spelar ju ingen roll att det är på GÅNG förän det verkligen öppnats!?
Jag kanske är trög...