Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
CB. testet är inte sååå starkt i verkligheten dock
CB. testet är inte sååå starkt i verkligheten dock
Och här började man nyss blöda. Klarrött blod. Röööööv oxå. Hatar svaga cb och hatar att jag testade innan BIM trots att jag lovade att jag aldrig mer skulle göra det. Va är det för fel på mig. Sist började jag oxå blöda äl+12.
Och irriterar mig på folk som säger " ta ett digitalt" det är skit att digitalt om man har rosa flytningar iaf... Och svaga cb. Man blir inte ett dugg mer gravid med digitalt.
Ja jag är bitter. Va inte precis så här jag hade tänkt mig mina två första månader i bebisverkstaden.
Att få MF dom två första månadens man försöker?? .. Nä men ursäkta att jag är barnslig. Tycker ni är rätt barnsliga som lägger en sån kommentar utan att ens ha följt tråden eller personen ordentligt... Jag har väntat två år på det här och om jag inte ar samma rätt att bli ledsen som ni som försökt aktivit i 1,5 år osv osv . Då ska jag nog byta tråd för såna människor vill jag inte ha i min närhet..
Tack flickor för det ni skrivit. Började fundera på om jag inte fick vara ledsen och började fundera.
Klart att det troligtvis inte känns lika hårt. Men att få gravid men sen se strecken inte bli starkare det tar oxå på en.
Och när man sedan börjar blöda och det känns helt kört. Ja då är man förtvivlad. Bitter och irriterad på sig själv för man ens började testa IGEN så tidigt. (kommer troligtvis aldrig ha tålamod att vänta)
Jag är idag tacksam över att jag KAN bli gravid men det visste jag innan då jag i ungdomen gjorde TVÅ aborter. :/ och känslan igår när jag började blöda och det jag sa till mannen igår va att det va straffet för mina aborter. Jag VET att det inte beror på det. Men i stundens heta blir man ledsen och förtvivlad och alla de sjuka tankar kommer om varför det blivit så nu i två månader. ( jag vet att det händer måååååånga)
Idag känns det bättre. Har inte fått ngn kraftig blödning än och inga magsmärtor. Men förra gången började det smått och tredje dagen kom det igång riktigt. Är hemma från jobbet idag iaf. Tänker inte stå där om jag får ont eller börjar blöda rikligt.
Klart att hoppet lever kvar att det ska vara kvar i mig. Men när allt upprepar sig från förra månaden och samtidigt hur jag känner. Vi kvinnor VET.