Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja ditt ensamma streck behöver bara bli liiiiiite starkare...
Ja ditt ensamma streck behöver bara bli liiiiiite starkare...
Här får man nog upprepa sig och välja tillfälle när man lägger upp saker och ting.. Vet man att knasten håller på och lägga upp ett test. Ja då kommer troligtvis folk bläddra ner fort för att se det.. och sen glöms dom andra frågorna av. Jag har följt henne sen i Oktober då jag förts började hänga här. Det blir lite som att det kommer först.. och det andra får liksom vänta lite.. Sen när allt lugnat sig. Som nu. Ställ er fråga igen. Som jag gjorde innan idag. När ingen svarat på min fråga. Tillslut fick jag MASSA svar.... Man hinner inte läsa allt och sitter man på mobilen som MÅNGA gör är det jobbigt och krångligt att svara på alla inlägg...
Mannen kom hem med ett digital och sa: får jag alla dina test så får du testa med detta så du iaf kan vara lugn över helgen sen gömmer jag dom andra för nu vill jag ha min kvinna för mig själv i helgen :)
Blev gravid 1-2 och jag bröt givetvis upp det. Och förresten Inget mer blod. Blev bara en blodflytning som en fem krona innan.
Alex: Jag ser på det översta vid lampan och det gjorde jag innan idag med. Svagt svagt svagt svagt... men ser vitt ut...