• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: jiiiiiippppppiiiieeeee :) inte alls långt kvar ju :)

• viochdu
    Jennie83 skrev 2012-09-17 10:25:05 följande:

fortsätter hålla mina tummar blå vännen!!!!
    jag med :)
    -Andra försöket- / ÄL-6-7/9 / BIM 19-20/9 -Vi längtar-
  • viochdu

*väntar på posten*

Tänker använda upp mina billiga tester stickor tills jag får blankt. Så jag vet med mig till nästa gång att allt HCG är ur kroppen..

• viochdu
    Tess 195 skrev 2012-09-17 10:32:56 följande:
    Men är du säker på att du haft ett missfall nu?!
    Nope men det ter sig exakt som det gjorde förra månaden. Samma dagar och så.

Därför jag bara kan göra är att avakta och se och sen se på testen om dom blir svagare och svagare..

Hoppas givetvis att det inte är ett MF men vi kvinnor känner nog rätt bra i sig vad som förigår..

och din fråga ang digitalt. Så klart det kan bli neg i dag för att sedan bli digitalt i morgon eller övermorgon... 
  • viochdu

Blir galen ngt har blivit fel. Beställde mina test i onsdags. Fick dom inte i dag heller.. Och min kompis beställde samma dag SENARE än mig och hon fick sina test i fredags... GAHHHHA!!

• viochdu
    BeMa skrev 2012-09-17 12:29:37 följande:

Okej, dagens =) Analysera på =)

Men tycker ju minsann att de BORDE ha ökat något i styrka sen i fredags om de va något men de har de ju inte gjort :(
    Meh. jag ser inte ens bilden???
  • viochdu

Grannen knackade på och hade fått mitt brev med testerna.

Ser inte så bra ut :/ Äl+13 då och det borde vara starkare nu när jag haft plus sen onsdags... På sex dagar borde varit dubbelt så starkt.. Inte testat billiga tester innan. men spelar ju ingen roll...

• viochdu
    BeMa skrev 2012-09-17 13:11:08 följande:
    Inte? Hm de va märkligt!!
    Idag 12:29

Okej, dagens =) Analysera på =)

Men tycker ju minsann att de BORDE ha ökat något i styrka sen i fredags om de va något men de har de ju inte gjort :(
    ..

Så här ser det ut för mig. Men ser alla andra bilder.
  • viochdu
    sweasmamma skrev 2012-09-17 13:18:54 följande:
    där är ju ett tydligt streck !! tycker du ska testa med ett annat test 
    Jag har ju testat med både cb och digitlalt. Idag va första gången med billiga tester...

Men fick gravid på digitalt i onsdags. svagt i torsdags. gravid på digitalt i fredags. (bröt isär och såg skillnad då strecken va betydligt starkare) igår mini mini svagt med RFSU testa tidigt.

och idag detta... Har inte råd med fler test. Har 9 test från billiga tester som jag tänkt ta nu i veckan för att se stregring eller minskning på..

Men eftersom det första plusset kom för 6 dagar sedan. Borde jag ha MASSA hcg i mig..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester