• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EmmaAF skrev 2016-08-15 17:28:27 följande:

Man analyserar ju nått så jävulskt!! Men 2 månader efter Vårat sena missfall så hoppas man ju såå!! Ingen aning om vart vi är i cykeln men känningar finns

Jag tog mig friheten att redigera din bild men jag kan inte ens trolla fram ett streck :(! När efter äl är du?
  • Miss Maria
    EmmaAF skrev 2016-08-15 22:15:30 följande:

Jag vet inte, jag hade ett sent missfall för 2 månadersen så jag har noll koll! Det var säkert ett önsketänksnde!! Men hoppet är ju det man lever på och sista som lämnar

Men tack

Jag tror på dig <3 testa igen och igen för du känner ju av nåt :)! Va det på kvällsurin du tog testet?
  • Miss Maria
    LeiaBus2010 skrev 2016-08-17 08:37:15 följande:

Är galen. Blev så trött på dessa missvisande stickor så nu har jag beställt ett 2 pack digitala cb och ett 2 pack vanliga cb... allt eller inget o nu väntar jag en vecka minst!

Vilken dag är du på? Jag ser tyvärr inte ens ett spök på ditt test.
  • Miss Maria
    Test14 skrev 2016-08-30 20:58:36 följande:

Vad tror ni om detta?

Mår illa oxå.

Cb och Llouyds. Tacksam för svar >3

Grattis <3
  • Miss Maria
    Adelaide1 skrev 2016-09-06 08:42:51 följande:

Nu är jag såå trött på detta! Får svaga (missvisande?) pluss på alla mina CB! En del tydligare än andra men de är där.

Min fråga fortstår: Blir det alltid, alltid spökpluss på CB plus?

Hur länge har du fått svagt på dessa tester?
  • Miss Maria
    mammasusan skrev 2016-09-10 10:04:01 följande:

Morgonens blev mycket tydligare än gårdagens ;)

Borde det inte vara tydligare nu? Du har testat ganska många dagar nu va?
  • Miss Maria
    Kampenombarnlängtan skrev 2016-09-10 23:46:37 följande:

ÄL+9, ser ni något eller det är ännu ett spöckstreck?

Jag ber till gudarna att det blir starkare för detta är min sista chans innan IVF.

Tyvärr negativt! Prova om några dagar. Lycka till <3
  • Miss Maria
    Kampenombarnlängtan skrev 2016-09-10 23:46:37 följande:

ÄL+9, ser ni något eller det är ännu ett spöckstreck?

Jag ber till gudarna att det blir starkare för detta är min sista chans innan IVF.

Tyvärr negativt! Prova om några dagar. Lycka till <3
  • Miss Maria
    mammasusan skrev 2016-09-11 10:27:14 följande:

Nej det är ett streck titta på andra bilden idag, varför skulle jag envisas med att lägga upp negativa test, jag är inte "dum"! Tack ändå för ditt svar.

Jag tycker du borde göra ett digitalt :)
  • Miss Maria
    frestelsen skrev 2016-09-27 14:25:06 följande:

Kanske nån vänlig person vill tycka till idag då?

Förlåt för sent svar! Jag tog mig friheten att igår redigera ditt test men gick inte att trolla fram ett positivt resultat!!! Idag däremot funkade det fint! Det finns två streck!!! Kul!!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester