• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Angel in sight skrev 2016-05-31 16:18:53 följande:

Jag ser ett streck på detta och jag har sett streck på några av dina förra. Ser positivt ut :). Torde ju vara positivt om du får utslag på alla olika test. Grattis!

Ja men eller hur! Eftersom det är olika märken och alla har gett utslag så borde det ju vara nåt :)! Tack för titten <3
  • Miss Maria
    Ronja_Rövardotter_ skrev 2016-05-31 20:00:52 följande:

Inbillar jag mig helt eller är det nån som ser ett svaaagt streck på detta? Men kanske ett spökstreck isf om det är så svagt:/ Bim-4, taget inom tiden

Jag ser :)
  • Miss Maria
    tussis skrev 2016-05-31 21:05:20 följande:

la upp bilder på mina tveksamma stickor imorse, fick sedan 'gravid 1-2' på cb digital testet men är ändå lite rädd att det visar fel, hur stor är risken för detta? någon som har varit med om att cb visar gravid men att det inte stämt?

Klart det stämmer :) dina stickor är ju positiva!!! Använde du samma urin till stickorna och cb? Alltså sparade du från morgonen? Ska själv ta ett sånt i morgon! Stort grattis <3
  • Miss Maria

Trumvirvel .....

Nu ska jag hålla alla mina tummar för er som testat svagt för jag vet hur det är att gå runt och faktiskt veta men testet säger någon annat.

• Miss Maria
    Nykär15 skrev 2016-06-01 08:21:55 följande:

Åh grattis! 

Visst är det underbart när man väl får det svart på vitt? 

Men men gud! Jag va så nervös innan jag gjorde det! Tankarna snurrade att det va för tidigt med sånt test samtidigt som jag egentligen visste eftersom jag tagit flera väldigt svaga innan! Dock väldigt förvånad att vi klarade det på första försöket!!! Men nu ska jag njuta för det här är nog sista gången det växer en bebis i min mage <3
  • Miss Maria
    Nykär15 skrev 2016-06-01 08:36:35 följande:

Med mina två första barn blev de till på första försöken, väldigt bortskämd med att enkelt bli gravid helt enkelt. 

Men denna gången var jag nervös att jag var för gammal...men blev gravid på andra försöket, dock ökade inte testerna och trots att jag hade streck synligt på testlagrets så visade till slut det digitala EJ GRAVID i samma urin...jorden försvann under mina fötter, aldrig vart så ledsen och knäckt...några dagar senare började jag blöda. Så när vi nu på försök nr 5 fick plus på stickor igen så vågade jag knappt ta digitalt, tog det på BIM+1 och fick GRAVID 2-3, förvånad det visade så högt redan men kändes så himla bra och som en riktig revansch! Så nu hoppas vi det går hela vägen denna gången  förmodligen sista gången med bäbis i min mage med. 

Vet du hur dom där gravid 1-2 2-3 3+ räknas?

OCH grattis till oss tanter <3
  • Miss Maria
    nettiz85 skrev 2016-06-01 09:19:56 följande:
    Hur gamla är ni om jag får fråga? :)

Jag testade ju svagt imorse på BIM-3 och detta blir vårt tredje barn iså fall :)
    Jag fyller 37 i Juli :)
  • Miss Maria
    LillaV78 skrev 2016-06-02 11:15:56 följande:

Hej. Jag undrar om ni vill hjälpa mig att tolka. Jag har två "stora" barn som är 13,5 respektive 15 år gamla så allt känns nytt. Min man steriliserades i december och lämnade ett enda prov som fick "ok". Saken är bara att sedan en vecka tillbaka har jag börjat kräkas nästan dagligen och jag är extremt trött. Tog ett Clearblue igår och så meddetsamma ett svagt plus men maken såg det inte samt att det nog var fel men jag ser det. Det kom direkt och det är kvar som torrt också. Det är brett och ser mer svagt svagt blått än grått ut. Det syns om man lyser genom testet, och i olika fotoinställningar men även för bara ögat. Jag fick en slags mens för tidigt för några dagar sen, olik den vanliga. Borde vara i typ 5+0 eller 5+1 max... Om. Vill ni snälla hjälpa mig att tolka?

Jo men jag ser en svag skugga på dina test faktiskt! Vänta några dagar och ta ett digitalt
  • Miss Maria
    Test14 skrev 2016-06-04 09:59:50 följande:

Snälla,lagt ut mina bilder på cb tidigare men inte så mycket respons,skulle oxå vilja se andras bilder men de flesta synd inte:-/

Gör ett digital i morgonbitti så får du ett fint gravid säkert! Mina test såg oxå ut så där :)
  • Miss Maria
    Test14 skrev 2016-06-04 10:10:28 följande:

I dag är jag på bim+ 2. Tack snälla du men brukar inte spök vara smala? Detta kom upp efter 4 minuter. Vet du hur man gör för att se andras bilder?

Här är mina test!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester