• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

EnPetra skrev 2016-08-08 20:10:13 följande:

Vad tror ni ? Själv rätt säker på spökstreck då det är så väääääldigt svagt (aningen skarpare irl), men man vill ju alltid hoppas :) 

Jag ser absolut ingenting på ditt test...inte ens ett spökstreck :(
  • Miss Maria
    Liiiina skrev 2016-08-08 21:37:50 följande:

Alltså gott folk. SJÄLVKLART kunde ja inte låta bli att ta ett nytt test redan ikväll men säg mig är det här verkligen spöstreck när man jämför såhär

Fast det där är positivt :)
  • Miss Maria
    Rallarrosen skrev 2016-08-08 21:53:31 följande:

Hjälp jag är ny här. Jag gjorde ett graviditetstest idag (bim-1) och fick ett otroligt ljust rosa streck. Jag tog det nu på kvällen.

Det var svårt att ta en närbild, men jag tycker det syntes lite mer på riktigt än på bilden.

Svamlar jag bara eller kan det vara någonting?

Tacksam för alla svar

Positivt :)
  • Miss Maria
    Rallarrosen skrev 2016-08-09 11:57:46 följande:

Alltså jag blir tokig. Igår gjorde jag ett test (sticka från billiga test) där jag såg ett extremt ljust rosa streck. Idag gjorde jag detta test (bim+). Jag ser ett kryss men även det ser väldigt otydligt ut. Vet inte vad jag ska tro :(

Vågar ju inte hoppas på för mycket

Du är gravid! GRATTIS (:
  • Miss Maria
    mammasusan skrev 2016-08-09 12:16:26 följande:

Närbild på dagens test

Jag ser ett streck men det ligger ju åt fel håll...vad beror det på?
  • Miss Maria
    Rallarrosen skrev 2016-08-09 12:29:19 följande:

Jag har tagit tester två dagar nu som är otroligt svaga. När jag lägger upp bilderna här så tror alla (som kommenterat) att jag är gravid men jag har otroligt svårt att tro att det är sant. Jag har inga tecken på graviditet.

Hoppas för båda oss!!

Jag tycker ditt cb ser fint ut! När har du bim?
  • Miss Maria
    Rallarrosen skrev 2016-08-09 12:41:27 följande:

Åh vad roligt. Jag är på bim +1 idag. Jag har inga gravidkänningar, det är därför jag inte vågar hoppas så mycket när jag har så svaga test.

Det är som jag! Känner absolut ingenting....än :)! Tycker du ska lita på testen du gjort faktiskt. Prova i morgonbitti med ett digitalt så ska du se att du får ett säkert och fint svar <3
  • Miss Maria

[quote=76868029][quote-nick]emelieB skrev 2016-08-09 12:35:20 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis du är gravid :)

• Miss Maria

[quote=76868029][quote-nick]emelieB skrev 2016-08-09 12:35:20 följande:[/quote-nick][/quote]

Grattis du är gravid :)

• Miss Maria

[quote=76884725][quote-nick]Siso99 skrev 2016-08-15 12:54:16 följande:[/quote-nick][/quote]

Ja det är positivt! Testade ett sånt i vatten för några veckor sen efter att mitt såg ut som ditt och det blev helt blankt! GRATTIS!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester