Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni ? Själv rätt säker på spökstreck då det är så väääääldigt svagt (aningen skarpare irl), men man vill ju alltid hoppas :)
Vad tror ni ? Själv rätt säker på spökstreck då det är så väääääldigt svagt (aningen skarpare irl), men man vill ju alltid hoppas :)
Alltså gott folk. SJÄLVKLART kunde ja inte låta bli att ta ett nytt test redan ikväll men säg mig är det här verkligen spöstreck när man jämför såhär
Hjälp jag är ny här. Jag gjorde ett graviditetstest idag (bim-1) och fick ett otroligt ljust rosa streck. Jag tog det nu på kvällen.
Det var svårt att ta en närbild, men jag tycker det syntes lite mer på riktigt än på bilden.
Svamlar jag bara eller kan det vara någonting?
Tacksam för alla svar
Alltså jag blir tokig. Igår gjorde jag ett test (sticka från billiga test) där jag såg ett extremt ljust rosa streck. Idag gjorde jag detta test (bim+). Jag ser ett kryss men även det ser väldigt otydligt ut. Vet inte vad jag ska tro :(
Vågar ju inte hoppas på för mycket
Närbild på dagens test
Jag har tagit tester två dagar nu som är otroligt svaga. När jag lägger upp bilderna här så tror alla (som kommenterat) att jag är gravid men jag har otroligt svårt att tro att det är sant. Jag har inga tecken på graviditet.
Hoppas för båda oss!!
Åh vad roligt. Jag är på bim +1 idag. Jag har inga gravidkänningar, det är därför jag inte vågar hoppas så mycket när jag har så svaga test.
[quote=76868029][quote-nick]emelieB skrev 2016-08-09 12:35:20 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis du är gravid :)
[quote=76868029][quote-nick]emelieB skrev 2016-08-09 12:35:20 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis du är gravid :)
[quote=76884725][quote-nick]Siso99 skrev 2016-08-15 12:54:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Ja det är positivt! Testade ett sånt i vatten för några veckor sen efter att mitt såg ut som ditt och det blev helt blankt! GRATTIS!!!