• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HOPPAS!!!! bilden tagen efter  ca 5 min

• sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-29 08:46:09 följande:
    Det går åt fel håll här.. blöder idag.. Varför kan det inte sätta sig ordentligt??
    näää!!! mycket?? =(
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2011-12-29 08:50:03 följande:
    Pumann: looking niiiiice!! :))
    åhhhh va glad jag blir att ni också ser...kan la ändå inte vara spök nu????

och taget efter 5 min inte direkt som sist =) 
  • sweasmamma
    Knasten83 skrev 2011-12-29 08:52:30 följande:
    Pumann; det tror jag inte!! Förlåt att jag frågar samma hela tiden men ni skriver ju så flitigt att jag inte hinner med och läsa/minnas allt! ;) när hade du bim?
    bim-3 idag 
  • sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-29 08:52:01 följande:
    Som en jätteflytning med rosa i först sen när jag torkade mig så var det mer klarrött i. Känner för väl igen det  
    ja men det behöver inte betyda nåt än vännen !!!! tänk så känsliga slemhinnorna är nu i början 
  • sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-29 08:59:19 följande:
    Magkänslan..... efter 3 mf känner man igen. Men jag vägrar ge upp!
    aha okej .... =( häller iaf tummarna för dig !KRAM 
  • sweasmamma

mmm hoppas... dags att köpa nya test !!! funderar på om jag ska beställa från testlagret idag ....

• sweasmamma
    Skrutt 83 skrev 2011-12-29 09:14:24 följande:
    Pumann: brett å blått som sagt men det är ju som sagt lite utsmetat :/ Men hoppas det inte spelar någon roll! Rekommenderar varmt att beställa från testlagret, har ju 20 test för 100 kr. Dessutom är de de känsligaste jag prövat och visar inga fel. Beställer du idag har du imorgon!
    ja det är ju lite utsmetat .. hmmm men vi får se !!=)
  • sweasmamma
    Hoppaspåfler skrev 2011-12-29 09:26:11 följande:
    Jag försvinner ett tag som ni förstår.. ta väl hand om er <3
    förstår!!jättekram {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester