• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag med!!! =)

• sweasmamma
    Den lilla M skrev 2011-12-29 20:27:18 följande:
    här är jag på bim-6 (äl +9) och testen är blanka som nysnö... det blir till att ta nya tag i januari
    HALLÅ!!!! 6 DAGAR KVAR!!!!!! lugn i stormen =)
  • sweasmamma

jag mår illa... men det brukar jag göra =) ytterst lite öm i brösten men ..det kan vara mensen ! nu har jag köpt digitalt och testar imorgon bitti!! bim-2!!! verkar ändå bara få cp med cb !!

Visar dig neg så inväntar jag mensen !!

GOD NATT vänner!!syns imorgon,samma tid-samma platsSkrattande 

• sweasmamma

jag ser ju en halvmåne.. men tror bara det är lite för mycket urin,strecket finns ju där så ... 

jag tror stenhårt på plus alltså .... 

• sweasmamma
    Madde skrev 2011-12-29 21:38:51 följande:
    Jag läser o följer varje inlägg varje dag! Grattis till era fina plus. Och till er som väntar o hoppas håller jag en tumme stenhårt! Ang. Preg tycker jag dom är super bra! Har testat med dom mina 4 grav och alltid fått ett tydligt streck så tidigt som bim-4/5. Denna grav var självklar då jag fick nidblödning 7 dagar efter äl och testade solklart plus 2 dagar efter det. Kan lägga in bilder på mina 2 test imon. Är nu gravid i v 18 så jag önskar er alla att ni snart ska sitta här oxå!! Lycka till! Kram M
  • sweasmamma
    godonlyknows skrev 2011-12-29 21:32:05 följande:
    Det går ju inte neka till att det ser ut att vara något där, men vääääldigt svagt! Jag trixade lite...

GRATTIS trapped!!!
  • sweasmamma

HUR ska jag kunna sova!!! jag VET va testet kommer visa. det kommer stå INTE GRAVID!!!!! och det kommer håna mig ! jag vet detta!!!! =( varför hoppas man så det gör ont???

Jag vet att jag kan verka sjukt negativ men jag ... jag bara känner det !och det gör mig ändå lite ledsen Rynkar på näsan 

• sweasmamma
    LillaPluppen skrev 2011-12-29 21:48:24 följande:
    du ska inte vänta och se om mensen dyker upp istället då? skit i testet och vänta lite.... 
    Eller ta det och kanske få ditt negativa och ställa in dig på att det är neg och ta det som en bonus om det skulle visa sig att det är nåt senare=)
    ja jo... det är ju så man gjort nu i 6 månader =) jag testar imorgon bitti,är det inget då så ska jag bara chilla... jag och maken pratar om en utomlandssemester samt att nästa vecka ska vi köpa nya möbler och jag längtar såååå . dottern ska få helt nytt rum och vi nytt vardagsrum... så man får längta efter sånt ist och se om vi kör äl stickor igen denna månaden som kommer=) gjorde ju inte det denna gången 
  • sweasmamma
    popcornplaya skrev 2011-12-29 21:49:43 följande:
    Är också sån dagarna innan bim, kan knappt sova för man bara längtar efter att få göra testet på morgonen och hoppas att det är dagen då plusset kommer!
    ja det är sjukt va man kan känna hopp samt nedslagenhet på samma dag =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester