• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Neg digitalt bim -2.visste det:) men ska inte bli nedslagen

• sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-30 08:44:31 följande:
    Snabb uppdatering från mig : Jag började blöda under natten och sitter nu med ordentliga smärtor... Vet inte om jag ska tro på att det positiva testet var falskt eller om jag bara fått tidigt missfall, jag känner inte igen menssmärtan och jag blöder betydligt mer än jag brukar...
    Vilket som så är jag ledsen i alla fall

KRAM Hjärta
  • sweasmamma
    livetimagen skrev 2011-12-30 08:59:53 följande:

hjälp!
     Finns där en skugga till ett streck eller inbillar jag mig?

ser ut som skugga. ta ett nytt
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2011-12-30 09:22:32 följande:
    timrasmus kolla fifflade med bilden Glad

man ser man ser )
  • sweasmamma
    Meja JP skrev 2011-12-30 09:51:06 följande:
    stora familjen,kram till er!!n1987,där kan va nått ja pumann,det är ju bara -2 än,det är inte kört än.mammalinder, :-/ men det behöver väl inte vara kört för en rosa flytning? du harj u inte passerat BIM än.timrasmus,jag ser ngt svagt på båda dina,det är ju så drygt när det inte blir starkare,precis så är det för mig med just nu together90,nä där ser jag inget alls men prova ikväll igen om du plussar tydligare då?litetbus, kram till dig!bettyboop,säger samma som toghether,ta ett nytt test det ser lite smalt ut.snaaart kan vi traller ner till posten,vid 12 ska den vara utdelad.så när sonen ska sova trallar vi ner

det booorde la visat idag digitalt tycker man
  • sweasmamma

mina test ligger bak... fick svaaaaagt ig[r

nu tjock gulvit flytning.ont i tuttarna men inte mycket

• sweasmamma
    alexander2011 skrev 2011-12-30 10:26:10 följande:
    jag brukar heller inte få så inna mensen. kan vara lovande :) kan du lägga in en bild på ditt test Solig

det ligger i tr[den Skrattande... idag tog jag dig.inte gravid stod det
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester