Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Knasten.. jag tycker mig se en skugga faktiskt.. men svårt att säga vad för färg.....hoppas hoppas
Knasten.. jag tycker mig se en skugga faktiskt.. men svårt att säga vad för färg.....hoppas hoppas
Fredag... ÄNTLIGEN.. och tänkte sova ut men ICKE!!! larmet var ställt 10 timmar framåt när vi gick o lade oss... trots det har jag sovit max 4 timmar.. och inte mer än 1 åt gången.....
Mannen har haft problem med sina spasmer i benen (något förlamade ofta har och det är faktiskt lite bra för det håller muskulaturen i gång.. men så häääär mycket har det aldrig varit, märks att han har en infektion i kroppen då brukar det skaka loss) så hela sängen har skakat som fan hela natten, hunden har varit orolig.. hon som alltid sover som en stock annars, sonen har sovit oroligt o gnällt och fyra i morse började han ropa "ÄR DET MORGON ÄN???" varvat med "JAG ÄR HUNGRIIIIG" fram till kl 6.40 när jag gav upp gick upp satte honom framför tvn med en banan och gick ut med hunden....
Behöver jag tala om att mitt humör ligger långt under krypgrunden på huset!?!?!
Ägglossningstestet har fortfarande inte visat positivt, men ska ta ett typ NU och hoppas på ett rejält positivt test så att vi kan köra..
Denna månads strategi (vi har haft lite olika under de 8 månader vi kört på egen hand) är att inseminera den dagen vi får fullt utslag och dagen efter... och ev en dag till (utifall ägget släpper 48 timmar efter positivt)
Ska fira min födelsedag i dag..(fyller på onsdag- brukar inte ha åldersnoja men i samband med bebisverkstaden så blir man ju lite nedstämd när man inser att man bara har 1 år kvar till kärring.... dvs 40)
Mannen gav liiiite för många ledtrådar i morse och sonen försa sig ang presenten som är från honom... så jag VET att jag får ett wii Fit Plus... bra träning för att mota bort resterande kilon...den ska fan användas varje dag om jag så får gå upp kl 4!!!!
ORDBAJS så det skriker om det.. men sån är jag
Tack tack.. nä kärring är ett ganska kärleksfullt namn på 40-åringen men man vet ju att efter den dagen får man ingen hjälp med bebisverkstan från landstinget mer och man vet att chanserna faller drastiskt så det är väl det som gör att man liksom hänger läpp.. i övrigt är jag stenhårt troende när det gäller att 40 är då livet börjar
Tack för förhandsgratulationerna.. wii-fit är MITT och möjligtvis får sonen låna.. inga festprissar får stå på den inte ha ha ha.... vi har inte så mycket bjudningar heller här ute i skogen - är inte så många som hittar hit hehe....
Men för mig är det drömmen, jag tar mig ju inte till något gym, och drömspelet som jag önskar mig är ett Biggest Loser-spel (jaaa jag är en Biggest Junkie och följer det både i USA, Australien och när det gick i Storbritanien- Sverigest tycker jag är lam)
Tänk er själva att svettas med Gillians (även om hon slutat i Biggest nu...för att... tja skaffa barn liksom ) röst skrikandes i öronen haha....
Jag köpte tester från e-bay... 200 ÄL tester (eller var det 250??) och 50 gravtester för 368 kr inkl frakt från england... helt okej pris och bra kvalitet...
Fidelis.. vi är grymt synkade du o jag då... fick positivt på mitt ÄL-test i eftermiddags
Plus att vi firar min födelsedag i dag och min suveräne älskade make hade köpt en ny laptop till mig, min röda fina kraschade för några veckor sedan och det är eg inte panik för jag har sonens slit-o - släng laptop så jag kan surfa på.. men till hösten behövs ju en när jag återgår till föreläsningar... nu fick jag en.. en ROSA!! och så fick jag ett wii fit Plus med bräda...perfekt för panikträning för att få kilona att rasa....jag har fan bästa maken i världen... nu ska vi bara pricka in en bebis i kväll eller i morgon också