• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

nån annan som har fått sånna här knepiga testresultat som bilderna ovan?

• alexander2011
    Meeee skrev 2012-02-28 20:34:16 följande:
    Alex- nä de har jag inte. Fast jag tror de e nått där... Vänta du några dagar och testa sen igen. När har du bim? ( minne som en tegelsten )
    3:e mars jo jag tror lite oxå men eftersom det är färgrester som är så utsmetade så vet jag inte riktigt vad jag ska tro
  • alexander2011

jennie: det rosa testet ser jag nått på :)

• alexander2011
    grodan, rebecku o slemtorsk:

ledsen tjejer men jag ser ingenting från era tester på sidan 2980   

• alexander2011
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-29 07:23:19 följande:
    I natt drömde jag att jag plussade, snacka om att mitt psyke leker med mig nu.

hahaha gjorde jag i förrgår. inte att jag plusade men att jag fick nidblödning..hur sjukt som helst *ASG*
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 07:27:25 följande:
    ja men det var ju en trevligare dröm än den jag hade.. jag drömde att min man förförde mig (trevlig iofs) och band för ögonen på mig .....sen när vi ligger när o hånglar nakna så känner jag ett par händer till på mig.. då hade han "överraskat mig" med en man till i sängen... en ung kille på typ 22!!!!!!!!!!

Jamenhallå!?! Jag såg det liksom utifrån också..jätteskumt, jag skällde ut honom o frågade varför...så kan man ju inte göra utan att fråga om lov liksom ... men min man förklarade att han hade pratat med honom på en fest vi hade haft tidigare under kvällen och tyckte att han var trevlig och att det kunde vara en bra kandidat...ha ha haha.. och jag kan ju berätta att vi har pratat om det mesta gällande sex och just en trekant med två killar är något jag bestämt sagt att jag INTE vill uppleva ha ha ha ha

man har ju hört att man drömmer underligt när man är gravid.......fast jag drömmer alltid knäppt å andra sidan

mysig dröm hihi, snuskis

när jag var gravid drömde jag HELT sjuka drömmar 
  • alexander2011
    Nelliepop skrev 2012-02-29 07:50:45 följande:
    God morgon!!!

Fy vilken natt. Vaknat flera gånger o måste upp o pissa.. Vaknade av att ena hunden gnäller o vill ut. Släpper ut henne o lägger mig igen. Nu på morgonen har hon gjort inne lite överallt. O dålig i magen.. Fy.. Sitter här o vill lägga mig igen,men väntar på att en lastbil ska komma med massa grus o skit. Vi ska fixa mera i ordning nere vid sjön..

Idag går jag in i v 12 Kyss Jag mår lite bättre,men fortfarande långt ifrån hundra ...

Hur går det för er andra???        

usch du hade en hel del problem emd ditt immaående va? har du prövat prostefen? vet att det ska finnas massa olika mediciner för gravida och även armband som sägs ska kunna hjälpa.
    hade sj problem med just illamåendet..var en plåga...tack o lov kräktes jag aldrig o illamåendet försvann strax efter 3:e månaden.
    satan vad tiden har gått fort för dig tycker jag :) syns det nått än?? vet att det är tidigt men såg tidigt på mig :)  
  • alexander2011
    EQ85 skrev 2012-02-29 09:21:21 följande:
    Jisses vad här skrivs i tråden
    Jag sitter här och fördriver lite tid, Lillan har fått feber av sitt vaccin igår. sov 14h på raken utan mat & kissande.
    så blev lite rädd, ringde 1177, då fick jag lillan att vakna och hon åt och kissa. Pjuh!
    Annars hade vi fått åka in. 

så senare ska jag till apoteket och köpa stolpiller till henne. då ska jag passa på att köpa 2 CB.
    så blir det testande i helgen  

stackars liten 5 månaders vaccinet? har för mig att du ahde en lite eller har jag förväxlat dig med en annan.
    sj ska vi till bvc idag på 6 månaders kontrollen :)
    alex fick feber utav första vaccinet o var dålig i magen 1 vecka o sov som en tok första dagen :S vet sj hur ovist det kan vara..hon repar sig nog snart  
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 10:19:29 följande:
    shit shit shit.. jag skojar inte.... det KOMMER ett streck på det engelska testet.......!!!!!!!!

har ingen aning om avläsningen på dessa men när jag haft lknande har det varit "inom en halvtimma" SEn  ska det slängas....... nu har det ju gått max 15........

Det är yttepyttesvagt.. och inte alls där jag fick till en skugga nyss ha ha..liiite mer åt där man doppar... ska se om jag kan fånga det...

kan ana på ditt trixade test :) har lägg in en bild på testet nu!!!!
  • alexander2011

gahhh hade inga tester kvar o de kommer nog inte med posten idag utan imorgon så jag får snällt vänta. har bara ett cb digital hemma o den tar jag inte :(

idag mår jag sjukt illa o har fortfarande mensvärk men jag minns att jag har haft såhär flera ggr förut 1 vecka innan mensen utan att det har varit någonting :S men jag hoppas iaf 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester