• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 10:26:43 följande:
    gaaah jag försöker.. det är såååå svagt och svårt att få att fastna med skitmobil.-kameran....jag har försökt lite olika varianter o håller på att ladda upp dem på datorn nu så får vi se om ngt syns...
    ahh frustrerande men släng in en bild bara. vi har tränade ögon hahaha
  • alexander2011

slemtorsk :) JAG SER även fast det är svagt så ser jag :) åhhh jag hoppas verkligen..tippar ev på att OM det är nått för dig så syns det efter bim

• alexander2011

snälla tjejer. jag måste dela av mig med ett kort till er..slåååå mig på fingrarna men jag tog ett äl test ist OCH det är så ott som positivt.va fan är det här!!! kan man få det strax innan mensen...ska ta ett kort o lägga in

• alexander2011

när jag tittar på testet NU å är det positvt..va fan!!

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 10:56:56 följande:
    skulle ju förklara mitt mående.. jag som är hemma från praktiken för jag mår skit.. men ville inte säga att jag mår illa eftersom min handledare vet att vi försöker få barn... hon är ju familjebehandlare och är GRYM på att få folk att prata ...och ÄR jag gravid vill jag inte gå ut med det riktigt än...iaf inte på praktiken

nej det låter ganska smart. vänta lite med det OM du skulle plusa..uhh vet sj..mår oxå illa :S men vi får hålla tumamrna..åhh vad kul det ahde varit om ni äntligen hade plusat
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-29 10:59:20 följande:
    eeehhhh gravid eller mens =) Hoppas på förstnämda 
    kan den se ut såhär innan mensen?
  • alexander2011

är detta positivt? tog en bild nu igen?
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-29 11:09:53 följande:
    ja alltså äl test kan inte skilja på lh hormon eller hcg så det KAN uppvisa en grav men en del har fått starkt äl test strax innan mensen 

aja, ska inte ta ut nått i förskott men räknade inte med att få såhär starkt. har aldrig hänt förut hahaha
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2012-02-29 11:07:38 följande:
    Om ja e påäl+9 idag, va e jag då för på för bim- dag? ifall jag har 14 dagars lutela fas eller 16??? dum fråga ja vet, men har ej riktigt kolla på det där =)

hihi, jag med äl +9
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester