• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 12:41:09 följande:
    det är tanken... att ta på BIM alltså.... men för säkerhetes skull beställde jag ett två-pack ha ha ha.......Det kostade bara 139 på apotekets hemsida men sen kom ju frakt till iofs med typ 69 kr
    var ju inte såå farligt ändå :)
  • alexander2011

jättefina ilder knasen, sicken sötis

• alexander2011
    EQ85 skrev 2012-02-29 13:14:02 följande:
    hon är till & med endast 3 månader
    hon fick en alvedon pilla kl 11 så nu är hon mer sig själv, men sover ändå mkt.
    Hon äter som hon ska med så jag är inte orolig nu

köpte två CB idag. vet att OM jag tar ett nu så visar det med all säkerhet inget, men ändå kliar det i fingrarna =/
    åh vad spännande med 6 månaders kontroll.
    haahaaha förstår dig med cb:t har du testat än. mina tester kommer väl imorgon så för mig blir det ingenting. min digitala får snällt vänta ett tag till, oj 3 månader ja här var det en till med snabba puckar. vi har försökt sen avslaget slutade då pojken var 6 veckor :)

ja 6 månaders kontrollen gick bra idag. grabben växer så det knakar. han är 8430g tung och 70,5 cm lång nu. när han föddes vägde han 3440g och var 49 cm lång. 
  • alexander2011

hahaha underbart o höra allas historier Hjärta 

hade sj problem med karpaltunnelsyndrom(fortfarande) ischias efteråt dvs nu hade foglossningar. gick inte upp sååå farligt. från 79 i vecka 7 till ca 95. första värkarna kom regelbundet 00.30, fick ryggmärgsbedövning ca 0500, krystvärkarna satte igång 08.30 och 10.30 var han född med sugklocka. fick dock sy 12 stygn men inte har det påverkat vårat sexliv. allt läkte bra o är precis som vanligt därnere.

vägde mig faktiskt idag :) på återkontrollen 3 månader efter förlossningen vägde jag 82,5 kg men idag 77:) dvs 2 kg mindre än innan inskrivningen och är överlycklig. men jag ahr fortfarande min lilla hängmage kvar sen förlossningen o mycket bredare höfter så mina gammla kläder får jag inte på mig men längtarrr så efter att få gå igenom allt igen trots attd et var tungt emellanåt. det är helt klart värt det Hjärta såååå nu får vi tjejer se till att plusa 

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 14:53:29 följande:
    jag med.. skräckförlossning alltså.. hade en lätt graviditet förutom det lilla problemet i v 25 då jag fick göra en öppen bukoperation och plocka bort gallan.......men hellre operation än den smärta jag hade innan. Jag trodde jag skulle dö, men det trodde jag att jag skulle under förlossningen också.....Lovade där och då att aldrig mer gå igenom det.. och det höll jag ju på ganska länge ....

Både jag och maken var övertygade om redan när vi träffades...INGA MER BARN (han har ju inga biologiska men 4 som han ser som sina från en tidigare relation--lite invecklat)...men så en kväll i april...efter en dag då allt exploderat (lång historia) och vi hade bestämt oss för att trots allt som hänt gå vidare tillsammans....så kläcker han bara rakt ut
    -Du om du skulle bli gravid nu så skulle jag nog bli glad.....

jag tappade målföret och i skallen tänkte jag bara "NÄÄÄÄÄÄE INte skaffa barn"
    Men ur munnen kom
    -Jaaa varför inte
    och tre minuter senare satt vi och gick igenom namn ha ha ha.. sen var det ju inte BARA att bli med barn med det handikappet han har.. men 3 veckor senare satt vi på Sahlgrenska och gick igenom en utredningsplan och behandlingsplan ha ha ha..
    hihi ni är ju för underbara asså :)
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-29 15:07:27 följande:
    fyyyy, illamående som f*n.. ont i magen , men slutar snart , ska kasta mig på soffan en stund där hemma! blev inte ledig imorgon =( 

men :S har du varit hos läkaren än?? låter inte alls roligt :S
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 15:23:23 följande:
    har inte varit nere o kollat... är ju en bit till brevlådan här... men hunden är glad åt alla turerna...haha.. ska snart gå igen...

ja gör det :)nuuu
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-02-29 15:42:34 följande:
    nu kör min man mig till kk akutert, grät nyss av smärta Gråter har sååå ont 

stackars dig gumman. hoppas de komer fram till nått. skönt att du äntligen åker in Hjärta berätta sen hur det gick
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-02-29 15:40:25 följande:
    jaaa posten kommit.... men även spottings för mig men jag återkommer med testerna straxt....

nejjj inga spottings. hoppas på nidis ist, släng upp ett test sen
  • alexander2011

swea: åhh jag hoppas verkligen allt går bra för dig o att det är en graviditet och inte ett mf :S när ska du få reda på svaret. hoppas hoppas att om det är nått att den stanna Solig

jennie83: åhh jag ser på dina tester :) jag tog ett äl test idag som var positivt, skitmysko. hade ju äl för (nu) 11 dagar sedan såå imorgon när jag testar bim-3 :) mina tester kommer imorgon eftermiddag så imorgon lägger jag oxå ut en bild. jag tror att dina sträck kommer bli starkare idagarna :) 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester