Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

plantan skrev 2012-02-25 16:17:51 följande:
    Slemtorsk jag jobbar som utredare på barn och ungdom därför jag reagerade när du skrev klient :) du kommer få världens mest givande jobb! Båda mina flickor har kommit till så vi haft sex innan äldagen. Verkar som ni kämpat länge. Håller verkligen tummar och tår för att det är er tur nu !!
    ja jag har redan nu märkt att jobbet verkligen är RÄTT.. är på ett litet kontor så jag får ta del i alla delar så jag har precis gjort min första utredning med BBiC så jag är handläggare för den familjen och samtidigt involverad i den via familjebehandling så jag får vara del i alla instanser med den familjen.
    Jag har varit säker sen första dagen på utbildningen men man får ju alltid tvivel, när man missar en tenta eller när det dyker upp något som får en att fundera men praktiken är verkligen SUPER, har världens mest engagerade handledare och även de andra kollegorna på kontoret är suveräna och drar med mig i saker.. och chefen ska vi bara inte tala om.
  • slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-02-25 16:25:25 följande:
    slemmis : kan ana... du ser vid pilen.. tycker mig se ett streck ^^

hmm. jo det var där ungefär jag såg också..... men som sagt.. ngra dagar kvar o det lär komma fler tester hehe
  • slemtorsk i din bralla

AAAAJ!:. jag har lite ont runt äggstockarna.. ungefär som vid ägglossning fast mer i mitten..

Har tränat en timma på wii-fit och är bara sååå död nu kanske därför det värker lite..

• slemtorsk i din bralla
    Jennie83 skrev 2012-02-25 20:03:44 följande:
    Slemmis bild, tycker mig se nå där prickarna är =) När va BIM?? =)

är på bim-6... så det är några dagar kvar *S*
  • slemtorsk i din bralla
    BeMa skrev 2012-02-25 20:40:56 följande:
    Finns de någon snäll person som skulle vilja trixa med mitt test? :) vet inte om jag skymtade något eller bara inbillade mig :/
    Kan man ladda upp genom telefonen förresten?
    det går inte att ladda upp via luren.... Angie brukar "ställa upp" hehe....
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-02-25 20:49:07 följande:
    Slemmis: Kollar via tel och tycker att det syns bäst på det otrixade! Sååå spännande!
    jätte.. hehe..... bara att hoppas...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester