Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-02-27 18:25:33 följande:
    jag ser ... hoppas det är ett streck och ingen skugga=)
    jag med fast underligt om det syns på RFSU och inte på apotekets då liksom :-/

• slemtorsk i din bralla

där... alltså det SYNS ju.. det syns på avstånd IRL.. inte om man håller det för nära snoken.. det är rätt bredd på det men det är såå svagt att man inte kan avgöra färg/nyans...
    Troligtvis ett spök.. men man hoppas ju
  • slemtorsk i din bralla

ååh vad söta ni är.. och engagerade... ha ha.. jag gav liksom upp och gick o tränade en halvtimma på mitt Wii Fit.. herrejääävlar att ett tv-spel kan få det att bränna så i musklerna..

-1,1 blev det ju denna veckan och jag hoppas på minst lika mycket nästa.. samtidgit vill jag inte riskera något, inte svälta mig eller överträna IFALL att det är en liten där inne... å andra sidan måste jag ner minst 5, helst 8 kg till innan äggplock då om jag INTE är gravid....

Jag har inte kollat på testerna sen min sista post faktiskt....

MEN medans  jag tränade kände jag att tuttarna inte riktigt gillar att skutta omkring ... ömmar lite i dem kan man säga.. hoppas hoppas hoppas

• slemtorsk i din bralla
    Mamma Cia skrev 2012-02-27 18:36:29 följande:
    Lägger mig i & säger att det absolut är ett + på ditt RfSU test :) Grattis !!
    Är det mitt eller Leonies du menar??

Leonis (urs stavning) ser jag ju iaf på...
  • slemtorsk i din bralla
    Anni Me skrev 2012-02-27 19:31:28 följande:
    glömde bilderna :P

särskilt den nedersta syns ju tydligt på... det ser ju väldigt lovande ut...rent av positivt
  • slemtorsk i din bralla

någon frågade efter om mitt apotekstest visade något efter utgången tid... jag kan eventuellt ana något men jag ser ju i syne ha ha

HÄr otrixat.... kommer snart en trixad...och se på fan det syns ett streck där ..på den trixade alltså men den vill inte laddas upp här o nu
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 19:49:21 följande:
    Slemmis:
    Jag tycker ditt RFSU ser helt blankt ut. Menar ni verkligen att ni ser något?
    japp jag ser något. Och det syntes IRL tills det hade torkat helt ..efter ca 45 min men det ska ändå inte läsas av efter 30 min, sen kan det vara ett spök,en skugga eller whatever men det syns ju något svagt suddigt där
  • slemtorsk i din bralla
    EQ85 skrev 2012-02-27 19:49:45 följande:
    slemtorsk

ja herregud.. nu ska man bara vänta då och hoppas på att det kommer fram något tydligt... jättestarkt inom några dagar.. TUR att det är så jääävla stressigt på min praktik nu så jag inte har tid att tänka på det dagtid ha ha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester