-
Är på BIM-5 i dag, så det är ju några dagar kvar så att sägawassan skrev 2012-02-26 17:37:00 följande:-slem jag ser något väldigt svagt på första bilden??jag är glömsk när har du BIM
-
inte några som jag direkt kan ta på.. mådde lite illa i morse och höger bröst har ömmat en del.. Men när jag var gravid med sonen hade jag INGA symptom .. vi hade ju försökt i närmare 3 år då jag och min exman så nog letade man ha hawassan skrev 2012-02-26 17:43:50 följande:ja du det är kvar håller tummarna har du inga symptom??
Lite halsbränna har jag haft också men det kan ju vara av andra orsaker. -
inget för mig... testade nog allt som fanns som "kärringråd" förra gången jag försökte bli gravid och den gången jag sen blev det var enda månaden som vi inte hade testat något tricks.. Det är hostmedicin för mig och inget annat. Vi har ju lite annan problematik som gör att jag inte vill blanda in annat som inte är godkänt och kontrollerat av läkare.wassan skrev 2012-02-26 17:55:36 följande:ja jag håller tummarna för dig
har du testat bisolvon?? -
Kollade på testet NU... drygt 1,5 timma eller nåt efter tiden gått ut och då syns ju ett brett streck.. fast jag tror mina ögon spelar mig ett spratt...plus att tiden ju gått ut.. haha.. gud så fånig man är.. men alltså.. jag är FORTFARANDE säker på att vi HAR lyckats denna månaden, men nog borde ett testa tidigt visat något då, kan man ju tycka... (fast jag vet att det finns folk som inte testat positivt förrän typ 1 vecka efter BIM)
-
ska se om jag kan fånga det...wassan skrev 2012-02-26 18:27:11 följande:lägg in den bilden
-
jag har ju inte testlagrets så jag har inget att jämföra med :-/Stella 78 skrev 2012-02-26 18:29:11 följande:Slemtorsk, jag har aldrig fått synliga streck på testa tidigt innan testlagret... Du såg ju även sofies test som hon la in tidigare. Syntes knappt på just de test du har medan det var starkt på testlagret
Testa tidigt fick jag ett brett rosa på i sommras någon gång... men det vart inget.. måste varit en kemisk grav/tidigt missfall -
får inte strecket att synas på bild.. det är ju jääääättesvagt IRL också..och syns bara när man vinklar så det är inget att fästa vikt vid tror jag....
bästa bilden är nog denna
och det syns ju inget där -
jo.. det är ju det som syns IRL..så jag håller tummarna att det kommer ett fett rosa streck om 4-5 dagar..angie91 skrev 2012-02-26 18:45:18 följande:slemmis : kolla här
-
ha ha.. vinklade skärmen precis när mannen passerade.."Vad gör du nu för hemligt då??" ha ha ...Han skulle bara vetaSockerkringlan skrev 2012-02-26 18:53:13 följande:Kunde inte låta bli Slemmis, vinkla skärmen på den redigerade bilden så syns det ngt svagt svagt streck..
-
Sitter fortfarande ned testert framför mig...strecket har blivit tydligare. Men liksom bara halvt, man ser bredden iaf. Färgen är mer blå än rosa.. spök då va?