Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Hoppaspåenfjärde: det sägs ju att kroppen fördubblar Hcg varannan till vartredje dygn så visst kan det hänt massor tills imorgon!! :)
Hoppaspåenfjärde: det sägs ju att kroppen fördubblar Hcg varannan till vartredje dygn så visst kan det hänt massor tills imorgon!! :)
Lillis: hoppas inte!!
Kanske4: klart du ska spy av dig!! Vi måste få klaga också! Det ÄR skitjobbigt med neg på neg på neg... Känns orättvist! Men just en liten fin själ väntar på att få komma ner till dig och den ska väljas ut noga först så det tar lite tid ;)
Skrutt: jag tror dessvärre att det inte är ngt men superhärlugt att du tror på mig ;)
Jag får ju trixa med korten för att se ngt men självklart kommer jag testa imorgonbitti igen och slänga upp bilder här för analys ;))
Tikka: ;)
Var är alla ikväll?
Angie: usch då.. Smsat din gudfar?
Angie: han kanske är kvar på sjukan? Eller så vilar han.. Man orkar nog inte med mobil efter ngt sånt :( hoppas han blir bättre snabbt!
Åh min man som e halvfinne! ;)
Jahopp mensen kom på riktigt idag med mensvärk och allt. Känns onödigt o testa igen då.
Hoppas på EPA-glandin denna mån. Erfarenheter?
Lillis: åh va drygt! :( jag har alltid haft mensvärken from hell!!! Blivit liiite bättre efter min grav. Nu kör vi igen vännen! Mars är vår månad!!!! :) eller hur?