• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Verkar inte som vi kommer ifrån det här taskiga i tråden..

Jag vill bara säga såhär:
    1. En som inte behövt kämpa/försökt en längre tid att bli gravid borde inte ens uttrycka sig om hur kroppen reagerar månad efter månad. Utan att va taskig, det är känslor ingen som inte varit där kan veta.

2. Att använda orden DAMP är att gå över styr, omoget och människan borde plugga upp ordförrådet.

3. Man kan va ärlig och rak och säga i princip vad som helst, skillnaden är HUR man säger det!

4. Här ska vi kunna öppna oss och fråga vad som helst utan att känna sig knäpp

• Knasten83

Hallonbilar: du är inte fucked-up!! Isf är vi alla det! ;)

Jag testade ju fast mensen kom, hehe!!

• Knasten83

Together: ja finner du inget bättre ord att uttrycka dina känslor med så tycker jag du har lite dåligt ordförråd! (taskigt sagt? Vi är ju bara ärliga, eller?)

Sen tycker jag att även du har haft svackor av det du behövt genomlida som gjort att du också har tankar vi aldrig kan förstå. Vi har väl aldrig sagt att du är knäpp som fortsätter testa trots plus, eller dumförklarat dig när du lägger upp ett solklart plus/stegring och samtidigt undrar om missfall är på gång? Nej, vi vet ju att du formats av det du upplevt och förståeligt är orolig. Försök att se från andras håll att vi kanske har ngt som gör att vi skriver om just det vi gör!

• Knasten83

Leonie: klart man får fråga! Tycker bara du brukar va lite "kaxig" i sättet mot henne. Typ gör bilnkisar lite retsamt och så. Men men..

• Knasten83

Tog ett gravtest iaf, tycker ju mig se ett streck.. Dessa spökisar! Har bett sweasmamma att lägga upp min bild men vet inte om hon e online idag..!?

SWEEEEAAAASMAAAMMAAAA!?!??;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester