• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har ju otroligt oregelbunden cykel och igår fick jag vad jag trodde va mens men så har jag fått såhär i 3 dar... Ytterst svagt alltså. Men det är nog som ni säger att det bara är skugga.
    Har inte ont men blöder nog ganska normalt..

• Knasten83

Swea: vilken dag är du på nu? Testat idag? Fortfarande illamående?

Jag ska satsa på nya cykeln nu och glömma denna så mina tummar kniper för dig och alla andra nu som närmar sig bim!!

• Knasten83

Choccolate: shandis har blivit kommenterat. Jag har inte heller sett nåt pos på de senaste.. Inte mitt eget heller, bara skugga..

• Knasten83

Swea: okej. Klart du vågar!!!! Jag mår väldigt ofta illa, men jag har katarr mellan varven så jag har lite svårt att bedöma vad mitt illamående/ sura uppstötningar beror på.

Ska du inte testa mer?

• Knasten83

Shandi: jag fick rosa flytningar vid äl bara. Skulle gissa att du kanske fick ennidblödning...

• Knasten83

Förressten: jag tempar ju för att kolla äl och denna mån har tempen vandrat mellan 36.7-36.9 hela tiden, både innan och efter äl.
    Jag har ju fått mens nu så ville bara ge hopp till er som inte fått förhöjd temp efter äl. Jag fick det förra mån men inte denna.

• Knasten83

Hur fan ska jag hinna läsa ikapp när ni skriver så fort?? ;)

Hallon: ser lovely ut!!!!! :)

Här har jag knappt nån mens och ingen värk, brukar va Mississippi river! ;)
    Testar såklart och skuggan finns där!

Hur mkt blod kan komma vid nid?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester