• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten: ja jag hade velat ha minst tre test av dig per dag :)

Sambon och mitt datum är 10/10 :) så 11/11 på farsdag 2012 vore perfekt att plussa på..

• viochdu

Grattis Catrin!

Knasten: tycker det borde vara gratis med gravtest (o nej min BM vill inte att jag ska komma till henne tre ggr om dagen så det är uteslutet)

• viochdu

Everloobg: knasten har så nu och finns flera som haft så och varit gravida. Håller tummarna!

• viochdu

Knasten: det är inte spök! Det ska bara bli starkare. Tycker dock inte det blivit svagare och du blöder inte eller hur.

• viochdu

Men spök hörni?? Efter tre /fyra test med plus? Nä hcg har hon i sig... Skulle bra varit starkare...

• viochdu

Spök enligt mig är när man får streck på ETT test och som sedan är blankt nästa gång man testar. Troligtvis har ett ägg fäst men kanske lossnat igen. Jag hoppas det fortfarande sitter och grooor.

Bra att du ringt KK..

• viochdu

Jessiejones: digitala behöver liiite mer hcg för att få utslag! Och på ett digitalt kan du inte heller se om det är på väg att bli ett tidigt MF eller inte. Vissa vill se en ökning!

• viochdu

Vigillarmtb: ja det gör dom MEN det är MÅNGA som får neg på digitalt men plus på ett vanligt cb just för att hcg.t inte kommit över 25 men då syns det på ett vanligt som ett svagt plus.. Då vet man ju precis som Knasten skriver att ngt är på gång..

• viochdu

Och ang ni som beställt från Teslagret så fick jag mail igår att mina test va skickade igår...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester