• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jacob: tog du kort?

• viochdu

Sabiinas bild:

Jo men ngt ytterst svagt är där ju...
    -Fjärde försöket- ÄL 30/10 -- BIM 13/11
  • viochdu

Knasten: jag hoppas fortfarande på att det va för tidigt med digitalt därav ingen mens för du är gravid.

Andra dumma alternativet är tidigt MF som kommer som en försenad mens.. Men då borde du inte fått plus så tidigt heller då tycker jag nästan du skulle fått en för tiiiidig mens istället för en försenad.. Hänger du med hur jag tänker? Om det redan varit ett missfall borde det velat komma ut. Eller ett MA därav låg hcg men inget kommer ut?

Men jag hoppas att din försenad mens är för att Sötungen ska få ett syskon..

• viochdu

Me90: fast spök har det inte varit på knastens test! Man kan inte reklamera test som påvisar hcg i fyra dagar..

• viochdu

Ivf: men åhh fasiken va roligt att se... Du het andra med svaga streck hopp :)

Grattis...

• viochdu

Ak15: jag seeer. Är det rosa eller grått. Kanske svårt att se när de är så svagt.. Men det finns ett streck och det är ju en början iaf..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester