• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skriv om Inte bilderna kom fram babylängtan 20

• beijer

Aa såg att man ser sämre nu än på d jag har här. Hon ser mycket mera nu efter tiden gått ut. Och sträcket är kvar. Hon ska ta ett imorgon bitti. Men visst är d positivt fast d är svagt ? För hon har fått blankt innan.

• beijer

Aa jag tror hon är d med :) tack för hjälpen :) Andra får gärna tycka skirva om testerna med. Hon ska göra ett nytt med morgon urin imorgon. Wii så glad för hennes skull

• beijer

Ingelg det testet vi la ut i lördags d vad hon tagit med em urin plus att hon hade kissat en timme innan så tryckte ut lite grann. Men hon gjorde ett i söndags morses och d visade då med. Lite starker :) så gravid är hon :)

• beijer

Hej behöver lite hjälp åt en kompis. Ser ni oxå något på detta test? Är d sånt kallat spök test? D är RFSU röda gravtesr. Jag anar ett svagt svagt svagt sträck

• beijer
    Plopps80 skrev 2013-11-21 10:50:56 följande:

Finns ingen bättre bild? Väldigt otydlig. Kan säga att RFSU ger inte ofta spökstreck de ger knappt streck vid graviditet. Så här såg mitt RFSU ut:i1290.photobucket.com/albums/b529/plopps08/ADA97542-5133-4F43-ADAE-697802AE465D-617-000000F9058E9879_zpsf83efebc.jpg 5 dagar senare fick jag gravid 2-3 på digitalt.
    Trycker man på bilden zoomat in så set man tycker jag. Jag fick ocå väldifgt svagt då jag teStade med detta märke. Har idag en tjej på 1 månad :)

Hon ska göra nytt test.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester