Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Krambjörn skrev 2012-03-24 18:33:50 följande:
    Vet ni hur vanligt det är med spökstreck på apotekets grav-tester?
    Clear blues har man ju hört en del om
     men har skugga nu eller nått på både clearblues och apotekets g-tester.
    Inte mycket att lita på va?
    apotekets har jag fått spök på en gång.. men så här i efterhand... jag fick streck på flera tester den månaden så jag undrar om det verkligen var spök...kanske var en kemisk grav......

När har du BIM? Och hur tydligt såg du "skuggan"??
  • slemtorsk i din bralla

Kan meddela att mannen genomskådade mig.. haha.. han fattade direkt att det var mitt test jag mailade till honom för trixning.

Han grejade... han till och med scannade in det ha ha ha....

Och min son kommer in och fattar tack och lov inte vad det är han ser på skärmen, frågar lite nyfiket vad vi gör och jag säger att vi ska se om vi kan se ett streck till på bilden.

-Ja men jag ser ett till där..säger han och pekar precis där strecket är..., suddigt och svagt..

Maken erkände också att han såg, och att det ser mer rosa än grått ut.....

så nu får vi se då........jag vågar liksom inte tro på det förrän det är bombsäkert...är ju fortfarande läge för att det kan vara spök

• slemtorsk i din bralla
    linnsi skrev 2012-03-24 19:34:00 följande:
    Jag tyckte tyvärr att det såg mer grått ut :( Men hoppas såklart på ett plus för dig denna månad!!
    det såg rosa ut IRL iaf....men jag tror inte på det iaf förrän det är solklart utan tvivel...än så länge är jag ogravid
  • slemtorsk i din bralla
    Meeee skrev 2012-03-24 19:43:36 följande:
    Grattis missöland

Blä vilken piss dag!!! I morse slet lilltjejen ner min Mac i golvet så den paja. vi har typ kort från 2 år tillbaka på den, som inte är framkallade
    Sen rök jag och sambon ihop så de slog kraftiga gnistor här hemma.
    Så nu mår man ju skit.
    Som prick över i:et så tog jag ett test och fick helt blankt.....
    E så ledsen .... Blä
    Det går att lösa fotona.. min dator pajjade nyligen av samma orsak, mannen kunde koppla hårddisken till en annan dator och plocka ut fotona. Om du lämnar in datorn till nån datorfirma, sök nån liten inte de stora kedjorna, så kan de säkert hjälpa er om ni inte fixar det själva..
  • slemtorsk i din bralla
    linnsi skrev 2012-03-24 19:55:42 följande:
    Ja, mina var rosa i verkligheten men syntes inte ens på datorn : Men det är ju absolut streck på dina bilder! Har du fått spökstreck förr?
    joviss har jag fått spökstreck några gånger.. men inte så rosa.....så det är väl lite spännande.. Har dock fått positivt tidigare men då blev det inget.. så jag ser inte det som spök utan som trolig kemisk grav....

får väl se vad som händer här..
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-03-24 20:25:48 följande:
    Slemtorsk vad är det jag ser :)) du köpte verkligen rätt test. Håller tummarna för att det bara blir starkare o starkare. Ett tag till bim ju. Så gulligt att man o barn med ser även om sonen inte kopplar :) Kram på dig.
    sonen kopplar nog EGENTLIGEN.. han kan läsa och vet vad det är för trådar jag hänger i på familjeliv men han har lärt sig att inte kommentera ha ha ha...
  • slemtorsk i din bralla
    Choccolat skrev 2012-03-24 21:25:24 följande:
    Grattis till era plus idag!!!
    Slemmis, nu är det sååå spännande!!! När testar du igen??

Jag är störd!!! Blir sååå sugen på att testa.. Men är i v 16.. Ha ha!! Jag ÄLSKAR positiva test!!!!
    jaa när går jag o kissar nästan gång??? *ASG*

Nää jag testar nog inte igen förrän ... (här skulle jag vilja svara tisdag ) i morgon bitti
  • slemtorsk i din bralla
    Meeee skrev 2012-03-25 08:02:42 följande:
    Godmorgon , ni har inte glömt ställa om klockan va?
    Testade i morse igen , bim -2 eller 3. Men får tyvärr bara vita streck . Ska inte ta några mer test den här månaden, utan det får bli nya friska tag nästa cykel.
    Då kan de bli Tredje gången gillt kanske ??
    Godmorgon...glömde ställa om klockan.. meeeen vi har ju bara digitala klockor typ mobilerna och datorerna och de ställer om sig själva, sonens klocka och mikrovågsugnen får jag ställa om

Min nackspärr verkar sakta men säkert ge med sig, min son 7,5 år är en jäkel på massage så i går masserade han min nacke och mina axlar och det var så där "skönt/ont"... nästan blixtrade för ögonen på mig men jag kände hur nacken mjukades upp

Vägde mig i morse också och HALLELULJA efter ett plus på 0,1 kg förra veckan verkar det bli mer (!!) än ett kg denna veckan ha ha ha..

och så det där lilla med testande då... jag tog inget nu på morgonen faktiskt... mest för att jag hade en hund som stod med nosen tryckt emot min näsa och gnydde.....men även för att jag faktiskt tänkte försööööka hålla mig från att testa idag, men det vet vi väl alla hur det går med det *ASG*

Mår faktiskt lite illa men det är nog inbillning
  • slemtorsk i din bralla
    rebecku skrev 2012-03-25 08:23:45 följande:
    Nån som tror nått om mina test? :) eller vill trixa
    Becku jag försökte men jag är inget vidare på det... jag tyckte mig se en skugga UTAN trix men när jag trixar tar jag bara bort den så jag fixar inte att hjälpa dig till något positivt iaf....

Otrixat kan man ana en skugga av något slag men inte där du pekat ut utan lite närmare kontrollstrecket, där du pekat ut är väl dessutom lite för långt ifrån???

du får vänta tills trix-proffsen vaknat
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester