Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

aaah den trixade kom inte med ha ha...

• slemtorsk i din bralla
    Freja0811 skrev 2012-03-24 17:39:04 följande:
    Fasen, kan ju inte hålla mig, det är nackdelen med att köpa hem 20st tester från testlagret. Någon som vill trixa?

jag gör ett försök.... vad tror du om mina bilder annars??? Behöver nog få lite andra ögon..

VAR ÄR MINILEONI som alltid är brutalt ärlig ...??? Dessutom undrar jag hur det går för henne...
  • slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-03-24 17:43:48 följande:
    slemmis! första bilden ser ut att va tagen för tidigt... såå tar int me den-- 
    tror sååhär

strecket börjar komma fram... syns svagt... 

de börjar bli starkare...

efter ca 20 min syns strecket ganska bra :D

o innan tiden går ut har du fått ett "plus"  de e rätt färg.. de syns o sitter väl på rätt plats??

Det första kortet är taget ganska exakt efter 5 min som är avläsningstiden... men OM det nu är positivt så kanske det tar lite tid innan strecket "framkallas" eftersom jag är lite tidigt ute..bim -2-4 ungefär...

det sitter på rätt plats absolut..tyckte först det såg långt i från så jag satte på plasthylsan igen men det är på rätt ställe........

huvva...skakar lite nu. Mannen är ingen idé att jag säger något till för jag har fått streck lite i förväg 2 ggr tidigare men det har inte blivit något..ena gången kan jag lugnt säga att det nog var spök...osäker på om det var rätt färg... men en gång i sommras...augusti typ fick jag ett ROSA streck på ett testa -tidigt...men det blev ju inget...

MEN en lustig grej ha ha ha... i samma stund som jag såg strecket..för det syns i verkligheten utan trix nu kan jag säga... så började brösten ömma, är man tokig elller??
  • slemtorsk i din bralla
    Fidelis ad urnam skrev 2012-03-24 17:48:04 följande:
    Måste man ha ÄL flytningar?
    För nu när jag ska ha ÄL (inom vadå, 24-36 timmar) så har jag inga sådana flytningar alls.  
    nää det måste man inte alls... en del har mycket... som jag.. urrrrk... men en del har det utan att märka det.. det stannar liksom "På insidan" och då finns det ju dem som gräver med fingrarna där inne för att hitta det trådiga slemmet... men om dina hormoner signalerar ägglossning så har du troligtvis ägglossning så skit i sekret och flytningar.
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-03-24 17:52:05 följande:
    Mini är här...
    Igår var en tuff dag, idag känns allt mycket lättare...
    Goa ni är som bryr er...

Slemmis, brutalt ärliga Mini ser skugga...

tuffa dagar kommer...det viktiga är att bryta ihop lite och komma igen.
  • slemtorsk i din bralla
    angie91 skrev 2012-03-24 17:56:51 följande:
    alltså detta e ju utan tvekan rätt färg! de sitter på rätt plats o kom upp inom tiden! syns de i verkligheten utan plus såå :D
    ja tror du har en inneboende :D
    men ta ett nytt imorrn elle på bim såå kommer du nog få starkare :D
    yeeeey :D

åååååååhhhh såååklart vi bryr oss!! tråden e juh int densamma utan dig (o er andra)
    <3 skickar massa kramar till dig! men superglad att höra de känns bättre idag :) 

jag hoppas verkligen verkligen det.... nu har jag nackspärr och går dessutom som jag vore höggravid för jag vaggar fram för att nacken inte ska göra ont ha ha hah a...
  • slemtorsk i din bralla

haha.. har involverat maken i bildtrixandet.. han är ju it-konsult.. han pratade om något sätt att förstärka "rätt färger" och jag fattade NADA.. så han bad mig att maila en bild till hans dator så ska han se om han fixar att trixa på ett något mer avancerat sätt än det jag/vi hittills gjort.. ha ha...

vad han inte VET är att det är MITT test jag har mailat till honom haha... men han frågade "Är det ditt eller någon annans?" men jag ljööööög faktiskt ..uscha mig..

• slemtorsk i din bralla
    MissÖland skrev 2012-03-24 18:14:23 följande:
    Gjorde 1 testlagret till.... Nu händer det grejer... :) älsklingen sa att han inte fattar det... E sååå lycklig men haha undrar hur han reagerar när det sjunker in. Hihi
    åååå vad roligt.....det är nog lite ofattbart. Minns inte hur det var sist liksom...8 år sen jag var gravid förra gången

.undrar vad min karl säger den dagen det blir ett klart och tydligt plus... han bryter nog ihop stackarn.. blir ju hans första biologiska barn efter att ha uppfostrat sin exfrus 4 och min knodd....fan jag tror inte jag begriper ens hur stort det här är för honom, han vill ju, det är han tydlig med men han har ju inte känslorna på utsidan på samma sätt som jag och får inte upp hoppet varje månad utan håller sig cool hela vägen..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester