Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

juliia24 skrev 2012-03-25 18:35:19 följande:
    slemmis jag ser

jag ser på sassa87 också

stort grattis till öland 
    ser du på DAGENS!??!?!!? VART DÅ!?!?
  • slemtorsk i din bralla
    juliia24 skrev 2012-03-25 18:39:29 följande:
    ja där du ritat för det var väll ditt test så jag inte såg fel
    jag har inte ritat... det är hårstrån/pälsstrån från katten som råkat ligga på underlaget *S*

däremot trixade jag litet till och där ritade jag... herregud jag blir galen på detta testande, men samtidigt är det jäkligt roligt...vad tusan ska man göra sen om man lyckas bli gravid liksom *S*

• slemtorsk i din bralla
    juliia24 skrev 2012-03-25 19:00:48 följande:
    okej men det kom efter 2 min. när kommer spöktest någon som vet
    spökstreck har ingen "tid" utan det är ett streck som inte har rätt färg, som är mer som en skugga.. de här svaga strecken är ofta spökstreck för att man "framkallar" dem genom att vinkla vända och vrida på testen..eller trixa fram skuggor som inte finns där.

Fullt säker kan man inte vara förrän man får ett tveklöst klart streck.
  • slemtorsk i din bralla
    linnsi skrev 2012-03-25 18:55:38 följande:
    Hallå tjejer! Jag måste bara få fråga er en sak! Jag är i vecka 6 nu och är så orolig över att jag är påväg att få missfall :( när jag har fått det förr så har jag fått fruktansvärt ont i nedre delen av magen och börjat blöda direkt. Men igår började jag få ont lite högre upp i magen och även jätteont i ryggen :( det har hållt på hela dagen idag också, och nu gör det ont i nedre delen av magen. Det liksom kommer och går hela tiden :( kan det vara missfall trots att jag inte börjat blöda?
    var inte orolig..stress är inte bra. Att du har ont kan vara ligamenten som töjs ut, det kan vara  livmodern som har "växtvärk" och det kan vara annat som är totalt ofarligt.

Lite högre upp i magen och i ryggen låter nästan som gallproblem, har du haft det någon gång? Har du ätit något annorlunda eller väldigt mycket senaste tiden, då kan man få kramper i galla och gallgångar som känns lite i ryggslutet och i övre delen av magen.

Men har du väldigt ont ska du givetvis ringa akuten och se till att åka in.
  • slemtorsk i din bralla
    Evfi80 skrev 2012-03-25 19:05:25 följande:
    hur skulle ni ha sex för bästa bebisverksamhet om äl test vore positivt idag?
    i dag och i morgon MINST
  • slemtorsk i din bralla

och så googlar jag på Preg och får läsa massor av skit om att de ger spökstreck....tack för det hoppet. Hade vi bott i USA hade jag fanimej stämt skiten ur dem.

• slemtorsk i din bralla
    AnnaCarolina skrev 2012-03-25 19:24:17 följande:
    Hej tjejer!

Jag behöver hjälp, både jag & min sambo ser ett svagt streck på gravtest från docmorris.
    Jag tog det idag, men har fått höra att det kan finnas så kallade spökstreck på dem.

Jag har gått över tiden med 5 dagar med, så hoppas på det bästa!

Ser ni som oss det svaga strecket??

jag ser men det ser väääldigt svagt ut för att vara 5 dagar över tiden..är du helt säker på när din ägglossning var??
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester