Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

regnbågsbaby skrev 2012-03-27 12:05:30 följande:
    Slemtorsk; jag kan knappt prata rent längre går inte tänka.... Upplever du att det som pulserar i livmodern att det är mer blod där? Det kittlar ner i muffen rätt som de är...
    det rör och har sig.. känns nästan som mensvärk..m en ändå inte.... kittlar i muffen gör det inte, men det känns som mensen kommer mest hela tiden..springer på dass och kollar...tom stoppar upp lite papper en bit (snacka om omständig) men det är totalt supervitt där precis som på testen
  • slemtorsk i din bralla
    regnbågsbaby skrev 2012-03-27 12:42:20 följande:
    Slemtorsk: haha precis så gör ja oxså, stoppar upp papper en bit för att se... Nu har ja beställt 10 st stickor från testlagret.
    spännande.... jag vet inte hur jag ska göra med tester... känns som att jag borde vänta tills torsdag att testa igen....
  • slemtorsk i din bralla

visserligen var jag uppe lite senare än vanligt i går...22 istället för 21.....men det är helt sanslöst vad trött jag är... vad ÄR det här.. kan det vara från sprejen..? ja förmodligen.

Och jag har inte en jäkla aning om BIM är i dag eller på torsdag...men eftersom jag brukar få spottings dagen före så tror jag inte det kommer någon mens varken i dag eller i morgon......Kanske ska hoppa in på ett apotek iaf och köpa ett test i eftermiddag??

• slemtorsk i din bralla
    MrsC74 skrev 2012-03-27 14:49:15 följande:
    Sprayen kan ju försena mensen en del oxå.
    Hur var det sista du spraya?
    Nej sprayen försenar i vanliga fall inte mensen utan man ska få en blödning på samma dag som man vanligtvis får, jag sprayar från dag 19 då jag har en 26-dagars cykel i vanliga fall.. om man sprayar från cykeldag 1 kan dock blödningen försenas eller utebli.

Förra gången jag sprayade kände jag överhuvudtaget inte av det alls förutom visst illamående runt dag 7-8 i sprejandet, mensen kom på exakt rätt dag men var något mer sparsam än vanligt vilket bara var välkommet
  • slemtorsk i din bralla
    MrsC74 skrev 2012-03-27 15:32:47 följande:
    Slemtorsk: men jag vet massor med människor som den försenar mensen för. där bland min egen. Min kom 4 dagar för sent.
    beror ju på vad man har för sprej säkert.. jag vet också massor av folk som snarare fått mer blödningar, mellanblödningar och så vidare av sprejen, utebliven mens är iaf inget som finns med bland någon av de listade biverkningarna och det ska det vara om många har fått det.

jag frågade läkaren om det just förra gången och hon sa att nej, det ska inte påverka men däremot stressen man går igenom, nervositeten och att man är spänd kan göra att mensen blir för senad.

Sen finns det säkert folk som fått försenad mens men det gör inte att det blir fakta av det hela, .

Min mens är iaf inte för sen ännu, men jag har heller inga känningar av den så vi får väl se framåt torsdag om den dyker upp.
  • slemtorsk i din bralla

Har nu fyllt på testförrådet, 2 av apotekets egna -inte Skit Preg- och ett digitalt...får se hur jag gör med dem, vet att mannen kommer fråga om jag testat eller ska....själv är jag ambivalent....

• slemtorsk i din bralla

ha h aha.... the testomanian in action..tog ett apotekets och ett testa tidigt på samma urin *ASG*

Apotekets har fått en skugga nu, men enligt instruktionerna skulle man inte läsa av det senare än efter 5 minuter... men man skulle heller inte läsa av det FÖRE 5 min......vette katten hur noga det är egentligen......

så här såg det iaf ut på ganska exakt fem min

• slemtorsk i din bralla
    Sömntutan skrev 2012-03-27 18:22:17 följande:
    Slemmis, jag måste vara ärlig och säga att jag inte ser något.
    inte jag heller...... efter ca en halvtimma finns en svag svag skugga... men om någon vill trixa får ni gärna göra det... jag är nog i läget att jag iaf tror att det blir till att ta sprutor och genomlida äggplocket om 3 veckor..
  • slemtorsk i din bralla

och RFSU-testet...testa tidigt efter maxtiden... en svag svag skugga som anas med trixande....

och så med trix

men... ett testa tidigt...1-2 dagar före bim.... näää det här är inget att hoppas på helt klart
  • slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2012-03-27 18:52:12 följande:
    Jennie: Tack!

Shandi: Hej! Och tack

Slemmis: I vissa vinkar tycker jag mig ana ett streck på första bilden. Men jag vet inte... Sitter som en höna och far fram och tillbaka med huvudet mot skärmen liksom :P Haha! 
    nää tror inte det finns nåt där... trixade lite till med mitt RFSU och då framträder skuggan mer... men jag trixar mer för att det är kul än för att jag tror att det är något...

men det är ju en skugga.. inte ett streck liksom
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester