Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mitt bajstest efter 10 min.. MED hylsa.. kolla hur svårt det är att se något Överhuvudtaget!!
  • slemtorsk i din bralla
    splink skrev 2012-03-26 18:26:31 följande:
    Vart sitter det spökstrecket? sorry, men jag ser ingenting
    syns inte på den bilden... syntes extremt svagt om man vinklade det.. men efter en timma syntes det tydligare... vet inte om det syns så tydligt på fotot utan trix men detta var det bästa jag kunde ta, men det är ju efter "tiden"

• slemtorsk i din bralla
    splink skrev 2012-03-26 18:31:42 följande:
    Ska man se på denna? Ser inget här heller :-/ Vad är detta för test?
    det är ett RFSU testa tidigt som jag tagit ur kassetten...jag ser iaf.. men det spelar ingen roll eftersom det är ett spökstreck, man ska ju avläsa dem inom 30 min
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-03-26 18:35:15 följande:
    Slemtorsk du skulle väntat. Får se imon. Jag kunde inte se ngt på ditt tyvärr men du kan ju va bim -2 väl? d e ju inte så konstigt om d inte syns
    jag har Bim i morgon --- enligt min vanliga cykel, men jag räknar med att BIM är på ons-tors eftersom ägglossningen var lite senare.

Det jag stör mig på var att jag på det där jäkla Preg-testet fick ett rosa svagt streck... min MAN såg det ju tom, och han är skeptikern nr ETT...min SON såg det.. haha....

Men jag har också hört en hel del negativt om Testa Tidigt, att de inte alls är så bra att använda tidigt....å andra sidan har jag läst mycket negativt om Preg också, fast inte alls lika mycket som om RFSU
  • slemtorsk i din bralla
    Elmiina skrev 2012-03-26 18:31:31 följande:
    Fortfarande inte någon som kan hjälpa mig med att trixa mina bilder??
    jag har försökt men får inte ens fram en skugga tyvärr
  • slemtorsk i din bralla
    Elmiina skrev 2012-03-26 18:40:01 följande:
    2 eller 3 sidor bakåt. Tror dock att de äääär neg men jag vill ha de svart på vitt :)
    se ovan... jag tror tyvärr också att det är negativt ...ser inget hur jag än trixade
  • slemtorsk i din bralla
    plantan skrev 2012-03-26 18:41:09 följande:
    Haha alltid ngt fel på alla. Jag slår alla rekord tror jag, köpte cb:s vanliga som jag tänker testa med imorgon. Trots all skit som skrivs om dom så har jag ju + tidigare grav med dom. Så imorgonbitti får jag se om minipristest och RFSU är snåla med streck eller om jag kan lita på som fortsvis. Har idag fått mängder av vattniga flytningar men vet inte alls vad d innebär. Fick även illamående i em
    Men klarade mig från att kräkas :€
    samma här.. mycket flytningar och väldigt mycket illamående... men å andra sidan så näs-sprejar jag nu och jag minns att förra gången jag gjorde det fick jag illamåendeperioder i anslutning till mensen... en gång fick gubben gasa lite extra på vägen hem och jag stövlade ur bilen hemma och kräktes på gräsmattan, tur att vi bor i skogen så ingen såg mig....*S*
    Springer o kissar KONSTANT och så har jag mensvärk..typ.... sååå förvirrande... har ett testa tidigt kvar och ett preg.... vet inte hur jag ska fördela dem i veckan..eller om jag bara ska bita ihop o vänta in mensen.

Samtidigt om det nu ÄR så att vi har trotsat alla odds och lyckats bli gravida så vill jag ju veta det så fort som det bara går på grund av hormonsprejen jag tar, den ska inte påverka så här tidigt i en ev graviditet men man blir ju skrämd när man läser om att om man sprejar för långt in i grav så kan det påverka och ge fostret skador... därför...ju tidigare dessto bättre...
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester