plantan skrev 2012-03-26 18:41:09 följande:
Haha alltid ngt fel på alla. Jag slår alla rekord tror jag, köpte cb:s vanliga som jag tänker testa med imorgon. Trots all skit som skrivs om dom så har jag ju + tidigare grav med dom. Så imorgonbitti får jag se om minipristest och RFSU är snåla med streck eller om jag kan lita på som fortsvis. Har idag fått mängder av vattniga flytningar men vet inte alls vad d innebär. Fick även illamående i em
Men klarade mig från att kräkas :€
samma här.. mycket flytningar och väldigt mycket illamående... men å andra sidan så näs-sprejar jag nu och jag minns att förra gången jag gjorde det fick jag illamåendeperioder i anslutning till mensen... en gång fick gubben gasa lite extra på vägen hem och jag stövlade ur bilen hemma och kräktes på gräsmattan, tur att vi bor i skogen så ingen såg mig....*S*
Springer o kissar KONSTANT och så har jag mensvärk..typ.... sååå förvirrande... har ett testa tidigt kvar och ett preg.... vet inte hur jag ska fördela dem i veckan..eller om jag bara ska bita ihop o vänta in mensen.
Samtidigt om det nu ÄR så att vi har trotsat alla odds och lyckats bli gravida så vill jag ju veta det så fort som det bara går på grund av hormonsprejen jag tar, den ska inte påverka så här tidigt i en ev graviditet men man blir ju skrämd när man läser om att om man sprejar för långt in i grav så kan det påverka och ge fostret skador... därför...ju tidigare dessto bättre...