Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-03-28 18:38:17 följande:
    På väg till akuten. Haft ont i magen och ut i ryggen hela dagen. Blir bara värre. Känns som värkar. Går väl åt helvete.
    näää gumman.. håller tummarna för att det inte är något galet? Hur har du det med gallan? Jag fick jätteproblem med min galla när jag var gravid... värkte i magen och ut mot ryggen som fan...
  • slemtorsk i din bralla
    Trixxy skrev 2012-03-28 19:13:22 följande:
    Jag ser!!!!!

Ja slemmis, den sista bilden ser jag på. På riktigt. Dock vet jag inte vilken färg  det är?

Jag är Så nojjig över att det inte ökar för mig.. Pratade med en bm idag och hon sa att positivt är positivt och eftersom jag inte har någon aning om när bim är så var det inte konstigt om det var svagt än tyckte hon.. Vad säger ni? Testen är i ordningsföljd uppifrån måndag, tisdag och dagens.. Är dom lika starka (svaga) ?

jag är osäker också.. nu ser den nästan rosa ut men nu har det ju gått flera timmar sen jag tog testet så jag bryr mig inte nu faktiskt... det visar sig...
  • slemtorsk i din bralla
    wassan skrev 2012-03-28 19:32:22 följande:
    jaha håller tummarna känner du att mensen är på g eller??
    alltså.. både ja och nej... jag springer på toa en gång i kvarten känns det som för det bubblar "där nere" och det känns som att NU kommer den... senast nu när jag behövde gå o... tja.. bajsa rent ut.. och då kände jag att det kom något.. men det var bara flytningar...

Har ingen direkt mensvärk som jag brukar ha dagen/dagarna före... inga spottings eller blodblandade flytningar som jag haft senaste halvåret före mens.... känns mer som lite lättare träningsvärk ned mot ljumskarna emellanåt.

Jag sprejar ju med hormonsprej inför IVF-behandling så den kan ju göra att brösten ömmar och att jag mår illa.... och det förekommer men ett vääääldigt subtilt illamående (jämfört med förra gången då mannen fick gasa på hem för att slippa stanna utmed E20 och låta mig spy)

Jag är OTROLIGT virrig och trött och väldigt hormonell och känslig (det sistnämnda kan säkert härledas till sprejen)....

Men rent konkret... NEJ det känns inte som mensen är på väg men det vågar jag inte säga högt, för säger jag det högt så är det detsamma som att jag faktiskt tror att jag är gravid... och .. det vågar jag inte tro. Hade ju ett konstigt (svagt positivt) test i...hmm..fredags eller??? och sen har det bara varit skuggor som man kunnat trixa fram...så jag tänkte försöka vänta, kommer inte mensen i morgon så ska jag ta det digitala fredag eller lördag
  • slemtorsk i din bralla
    wassan skrev 2012-03-28 19:48:15 följande:
    ja stackaren man blir helt förvirrad jag kan förstå dig  HOPPAS VERKLIGEN ATT DET ÄR SYMPTOM OCH ATT TANTEN HÅLLER SIG BORTA HÅLLER TUMMARNA VÄNNENHjärta
    tack tack..
  • slemtorsk i din bralla
    Binegar skrev 2012-03-28 20:17:35 följande:
    Från 10 - 12 cigg har jag tagit 2 st idag...åh it feel good! plus fortare än fortast nu hoppas jag :)
    FAN vad duktig du är Starkt jobbat bruden!
  • slemtorsk i din bralla

God morgon! Ingen mens....än men jag är övertygad om att den kommer under dagen...har visserligen inte mensvärk men magen krånglar som den brukar vid mens.

• slemtorsk i din bralla
    sweasmamma skrev 2012-03-29 07:23:37 följande:
    jag slutade röka dagen efter mitt plus=)

så varit rökfri i över 2 veckor nu  
    Bra jobbat för din del också.

Ni är så duktiga, har ju själv rökat men slutade för över 15 år sedan (jojomensan så gammal är jag, men jag började å andra sidan röka när jag var 12 så jag hann med typ 10 års rökning) och jag hade iofs ingen direkt abstinens efter nikotinet... men den sociala biten..och att ha något i handen .....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester