• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jennie83 skrev 2012-01-24 13:39:51 följande:
    Åååå tror du =)

Ska in o köpa rfsu test nu när jag ska o handla!!!!!!! ååååååååååååå va ja hoppas
    jag vill OCKSÅ HANDLA!!!!!! grrr fast på jobb!!! =)
  • sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-01-24 13:42:28 följande:
    japps. med privat donator... har längtat efter barn så himla länge så ja kör på egen hand nu.
    flyttade t norrland 3 dec t kärleken, flytta ner 7e igen då hon gav upp... sen dess va ja utan jobb och lght (bott inneboende) men idag fick ja jobb fram t sommaren (troligen förlängt) och nyrenoverad lght från slutet av februari blev klart för några veckor sen nu fattas bara bebis  
    åååhhh va härligt !! har du gjort heminsemenation då
  • sweasmamma
    Jennie83 skrev 2012-01-24 13:42:16 följande:
    d behöver ju inte gummsan ha ju postat åt dig =)
    =) borago och aproforce=)

har dock test hemma som jag fått av littlepixigirl men vill testa cb  
  • sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-01-24 13:51:53 följande:
    japps ja gjorde d me ett annat ex förra hösten, 5 försök, d första slutade då i mf i v.5, sen 4 försök utan lycka. men nu va första försöket för denna omgång när ja e helt själv
    ååhhh va jag håller tummarna för dig !!!! vart bor du nu då
  • sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-01-24 14:01:43 följande:
    hos två olika vänner som har varit snälla och ställt upp utan att ja behöver betala hyra (betalar mat). den ena kan ja ställa upp tbaka för, men den andra ska ja klura på hur ja ska kunna ge tbaka
    skönt med riktiga vänner!! hoppas du får ditt efterlängtade plus !! jag är inne på försök nr 7 till syskon ! 
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-24 14:04:05 följande:
    Sweasmamma: Borago, Apiforce, ältest och några gravtest :-P
    va??? nääääää men va SÖT du ärHjärta
    jag börjar nästan gråta.... vilka fina vänner man har här!!!!!!!!
  • sweasmamma

kommer testa hemma ikväll..och imorgon..och kommer inte mensen blir det digitalt!! men tanken finns ändå"varför skulle det va min tur nu?"

• sweasmamma
    mammelie1891 skrev 2012-01-24 14:24:48 följande:
    Nån som vill ha 8 kassetter (graviditetstester) från Testlagret? (tror det va 8 st kvar)
    Jag behöver inte längre. Inboxa adress isf. Först till kvarn!
    gick inte så bra..oinbjuden =(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester