• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-23 17:45:17 följande:
    Sweasmamma: Har samma!
    jaså?? ja för jag brukar ju få lite molvärk innan mensen men idag .. oj oj .. riktigt ont,som värkar,fick andas riktigt djupt ett par ggr innan det smalnade av sen försvann... 
  • sweasmamma
    Myapocalypse skrev 2012-01-23 18:36:05 följande:
    Så det klassas fortfarande som positivt? :D Tack så mycket :D
    japp riktigt gravid=)
  • sweasmamma
    Myapocalypse skrev 2012-01-23 18:53:56 följande:
    :D Då måste jag smälta detta återigen haha :P Tack för att du tog dig tid att kika på det :)
    det är det vi gör här i tråden .. bara roligt Skrattande
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-23 19:11:51 följande:
    Fy fan rent ut sagt vad jag har ont i svanken. Dööör, är säkert något fel.
    nääädå ... sånt är la vanligt !!!
  • sweasmamma

synd att det inte är ett symtom för mig =(  brukar ha ont i svanken ... borde det inte synas på ett test OM jag skulle vara gravid???

• sweasmamma
    Zelmilainen skrev 2012-01-23 19:18:47 följande:
    fick lite färgat på pappret på toa innan... men ej rött lr rödbrunt som d brukar bli utan mer rosa lr orange/mörkgult. svårt att förklara... får se om d e mens på intågande lr nåt annat...
    hoppas annat !!!!
  • sweasmamma
    Krollspell skrev 2012-01-24 07:26:11 följande:
    Vad är problemet? Det visar sig väl snart om man är gravid eller inte, och inget förstörs ju av att man fortsätter pöka. Varför gör man det till ett problem, jag begriper inte.
    ??? och HUR menar du nu???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester