• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ökade vita flytningar .. jo jag får nog besök imorgon..grrr

• sweasmamma
    pricken89 skrev 2012-01-25 09:00:01 följande:
    Blää det suger isf :(
    mmm tyvärr börjar man bli van..sitter på jobbet nu och är sååå ledsen !!!!
  • sweasmamma
    pricken89 skrev 2012-01-25 09:01:24 följande:
    Är jag den enda här som tar en öl eller ett glas vin när mensen kommer?...
    jag är påSkål
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-25 09:02:54 följande:
    Men jag får alltid massa flytningar innan jag plusar! Är ju bra tecken! Köp ett CB
    jaså... vet inte om jag har så innan mens,haft nååågon gång. vita krämiga tjocka..urk !sry !!!
  • sweasmamma
    Mini Léonie skrev 2012-01-25 09:05:40 följande:
    Jag får alltid såna flytningar precis innan mensen kommer
    ja preis,misstänkte det ! jag har bara haft det typ en gång ,himla olika märker jag Rynkar på näsan
    igår mådde jag sååå illa och yr,sen kunde jag inte ligga på magen då jag va öm?? men idag känner jag bara.. ja ja kom då så jag kan börja med mina piller jag fick av snälla gummsan !!
  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2012-01-25 09:19:19 följande:
    Ja mina är iof vattniga
    mmm mina är mer vita och .. ja ... nej jag får nog släppa lite tyvärr=( grymt kass i magen med men det fick jag förr innan mens så... åååååååhhhhhh trodde faktiskt 
  • sweasmamma
    MoLLa10 skrev 2012-01-25 09:33:25 följande:
    Gummsan de digitala mäter 25. Tog ett i går och läste det i deras de där pappret man får med så det mäter lika som de vanliga. Jag testade mig på kvällen och på -2 och det vissade. Igår skulle jag bara se igen och då stog det 3+. släng inte ut mera pengar på vanligt cb och tror absolut att du kan ta ett digitalt. Lycka till
    gummsan har tagit ett digitalt =) visade gravid 1-2 =)
  • sweasmamma
    lillabambi skrev 2012-01-25 09:56:16 följande:
    Hej tjejer :) la ju in ett test för en vecka sen som var ett solklart plus gjorde ett digitalt idag gravid 3+ vilken lycka att se
    (Fd lillabambi)
    grattis igen =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester