• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Meja2011 skrev 2012-03-29 19:30:59 följande:
    Har inte testat något mer, har haft fullt upp men ska nog göra det snart:) har fått tillbaka min foglossning:/ det är 4 månader sen dottern kom och nu i 1 veckas tid har jag känt av den, vad ledsen jag blir:(

stackars. hade sj ett h-vete med min foglossning då jag var gravid. inte roligt alls :S
  • alexander2011
    Mini Léonie skrev 2012-03-29 19:44:39 följande:
    Alexander:
    Du borde köpa sånt digitalt som jag la upp bild på innan. Då får du garanterat ett svar

igentligen ja men inte denna månaden. tar det nästa månad ist :S har slösat tillräckligt nu
  • alexander2011

vad synd att det är så mycket påhopp o skit härinne Rynkar på näsan
    Det gör mig såå ledsen, verkligen.

vart tog den goa stöttningen, peppningen o kamratskapen vägen härinne? NU menar jag inte at alla bråkar men nu har jag bara skummläst mini och angie ex.

skit i allt o glömd det ist för att älta allting o missförtå varandra. det är så onödigt.
    visst en får väl tänka sig efter ibland för det kanlätt misstolkas tillnågonting helt annat från andra sidan skärmen tyvärr.

jag uppskattar ärligheten fastän det kanske inte alltid är det jag vill höra Hjärta        

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 16:56:10 följande:
    Tålamod är en dygd......va fan är dygd då? Apoteket hade rfsu, dem skiter jag i - min läkare upprepade vad hon sagt förr, att dem inte ar bra. Sen hade de. CB vanliga och jag vägrar dem......kvar blev Preg.........suck. men det finns ett.digitalt hemma oxå

åhhh spännande :) läste att du inte har fått din mens. du skulle ta ett nu ikväll va? vad ligger du på nu?bim+2??
    sj är jag på bim-2-4 nu. blev förvånad över testet i morses men ska jag vara helt ärlig så tror jag inte det är nått. känner absolut ingeting alls. ska bli skönt att mensen kommer för min del tycker jag iaf hahaha.
    har ju inte haft mens sen 30:e jan

släng in en bild sen när du har tetat. måste bara få se :)
    är inte inne hela tidne men kikar in emellanåt     
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-30 19:24:33 följande:
    Mitt test är fotat... men jag får inte till bilderna......DET ÄR ETT STRECK DÄR!?!?!? svagt som fan men där....underligt som tusan... fattar NADA....borde inte ett streck vid det här laget vara lysande rött???

vad säger du, fixa in bilden hahaha :) nä när jag plusade var det megasvagt o det avr efter bim :) åhhh jag hoppas
  • alexander2011

slemmis: asså jag ser, utav dom 3 ser jag på sista bilden o den som din man la ut nu. jag HOPPAS verkligen så innerligt att det är nått nu men tyvärr på sista bilden ser den grå ut men om det är rosa som du säger så hoppas jag att sträcket blir starkare för visst är det nått därSolig

• alexander2011
    Puffmajs: HAHA söta du Solig helt underbart. nog fick det en på gott humör iaf hihi. vilken underbar dialekt o härligt med ett ansikte i tråden.
    fler borde bjuda på dettaSolig det skulle liva upp stämmingen lite och kanske få oss o slappna av mer
  • alexander2011

Nillis: jag har fått spök på billiga testers. kan visa ett av de senaste. du får gärna försöka trixa. det är inte säkert du ser det men det var svagt rosa i verkligheten. det är det understa testet
  • alexander2011
    Niillis skrev 2012-03-30 21:21:59 följande:
    alexander var du gravid då? eller det var ett spökis?

jag är inte gravid
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester