• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niillis skrev 2012-03-30 21:20:25 följande:
    jag trixade med mobilen :D har laddat hem en app där e de rätt lätt att trixa :D

fattar liksom inte varför de blir spök med billigatester silket skit då kanske inte ska köpa de något mer de bara ger falska förhoppningar   
    jag rekommenderar inte att köpa dom fler ggr. har fått massaa sånna. men det behöver inte betyda att det inte är nått för din del men pröva ett annat märke ist.
  • alexander2011
    Niillis skrev 2012-03-30 21:34:21 följande:

köper inte från testlagret men det är samma tester i princip fast olika förpackningar mina förpackningar är gröna....ja de är slut nu så skitsamma...
    jag tycker det är en jätteskillnad på billiga testers tester o testlagrets. testlagrets är helt klart bäst fastän deras skuggor hahaha
  • alexander2011
    AlexandraViberg skrev 2012-03-30 21:50:07 följande:
    Alex!
    Har du fått tydligt rosa skuggor också eller har de varit just skuggor?

nja testl.agrets har gett mig färgrester bredvid där sträcket ska vara o skuggor bara men när det väl är nått så syns det tydligt
  • alexander2011
    AlexandraViberg skrev 2012-03-30 22:25:02 följande:
    Tänkte främst eftersom jag fick svagt streck idag! :)
    Är ju lite nojjig nu att det ska vara spök såklart. Dock ser mitt rosa ut och verkar sitta rätt. Så nu får man bara hoppas! :)
    håller tummarna för dig :) nu kastade jag mitt test innan idag men man kunde tydligt när det hade torkat se ett rosa sträck i ljuset men det såg ut att vara bredvid där sträcket igentligen skulle vara. skummt det där. tiden får utvisa. nu är mina tester slut så nu inväntar jag mensen. kommer inte mensen inom 4-5 dagar...då kanske jag testar igen
  • alexander2011
    Hallonbilar skrev 2012-03-30 22:19:03 följande:
    lyssna inte på mig!!!!! men testa!!!!! håll dig ett par timmar bara...nej! sa ju lyssna inte på mig, ta det i morgon bitti <3
    men jag ahde ändå rått tills imorgon bitti. håller tummarna slemtorsk
  • alexander2011

slemtorsk: åhh jag som väntade såå spänt på ditt test nu på morgonen :( du måste uppdatera innan du tar den :) funderar du på att köpa nått mer test innan?

sol och måne: JÄTTE grattis :)

Längtar85: ser tyvärr ingeting   

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-31 11:35:28 följande:
    nej inte alls.. men sättet de svarar på och kommer med gliringar är att trycka ner.

Om man inte ser något så behöver man ju inte komma med massa onödiga kommentarer utan det räcker att svara på frågan. Frågan jag ställde var "ser ni något" och då får man massor av svar typ "nej" eller "det ser negativt ut"... Det är okej. Men när det kommer gliringar som "varför trixar du testet om det inte finns något där?" eller "varför köper du inte bara ett digitalt så slipper du fundera?" eller "vägrar du digitalt bara för att du vet att det kommer stå negativt?"

Det är så onödiga kommentarer som faktiskt irriterar en del.
  • alexander2011

jag tror o hoppas slemtorsk att det är nått :) tycker att du är smart som väntar med det digitala eftersom risken finns att den säger inte gravid fastän det kanske är nått pga av låg hcg halt o då är pengarna bara bortkastade men jag tycker ;) att du ska ta ett annat test till mellan dagarna...just bara för att vi är sååå nyfikna hihi.

erkänn det kliar nog lite i fingrarnaFlört 

• alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-03-31 14:43:34 följande:
    Det kliar..

och ha ha ha.. jag har fått en liten stalker... Jag har en beundrare som förföljer mig  och bara känner ett tvång att kommentera och vara syrlig.. Det kan inte vara lätt att vara en så stark beundrare till mig och inte få känslorna besvarade.. jag skrattar så jag snart kissar på mig.
    "någon" skriker helt klart efter min bekräftelse, man undrar ju hur sjuka en del är måste jag säga.........
    jaså?? ;) hahaha. jobbigt det där. ja det är tråkigt. jag tycker man ska peppa varandra o visst vara ärliga men inte sårande eller hur :)
  • alexander2011

Mini: där kan jag faktiskt hålla med angie. om du har röjt fram hennes nick i en anonym tråd så är det faktiskt inte ok!! vad var vitsen isf med det? skapar man en tråd anonymt så hoppas jag att man inte ska behöva bekymmra sig om att någon annan ska skriva vem en är om en misstänker ex att det är jag som är TS, förstår du?
    då förstår jag helt fulllt att slemtorsk känner sig kränkt. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester