Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
fattar liksom inte varför de blir spök med billigatester silket skit då kanske inte ska köpa de något mer de bara ger falska förhoppningar
slemtorsk: åhh jag som väntade såå spänt på ditt test nu på morgonen :( du måste uppdatera innan du tar den :) funderar du på att köpa nått mer test innan?
sol och måne: JÄTTE grattis :)
Längtar85: ser tyvärr ingeting
jag tror o hoppas slemtorsk att det är nått :) tycker att du är smart som väntar med det digitala eftersom risken finns att den säger inte gravid fastän det kanske är nått pga av låg hcg halt o då är pengarna bara bortkastade men jag tycker ;) att du ska ta ett annat test till mellan dagarna...just bara för att vi är sååå nyfikna hihi.
erkänn det kliar nog lite i fingrarna
Mini: där kan jag faktiskt hålla med angie. om du har röjt fram hennes nick i en anonym tråd så är det faktiskt inte ok!! vad var vitsen isf med det? skapar man en tråd anonymt så hoppas jag att man inte ska behöva bekymmra sig om att någon annan ska skriva vem en är om en misstänker ex att det är jag som är TS, förstår du?
då förstår jag helt fulllt att slemtorsk känner sig kränkt.