• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TheFamily skrev 2012-04-15 15:58:16 följande:
    Mini: jag tom " missade" att mensen var fyra dagar sen eftersom jag inte hade nån molvärk och inga ömma bröst....gick liksom och väntade på det för så är det för mig varje månad.
    Plussade fredagen den 13 januari! Stort fint starkt plus!

GRATTIS :)
  • alexander2011

är såå ledsen. sambon berättade för mig igår att han inte riktigt känner sig redo för en bebis just nu. det kunde han väl kläckt ur sig för 6 månader sedan ist. tyckte att han hade varit lite mindreintresserad än mig det sista. åhh säger jag bara.sist väntade vi 5 år innan vi bestämmde oss. hur länge ska det dröja nu!!??

• alexander2011
    TessLiihten skrev 2012-04-16 13:12:52 följande:
    Är det ingen som sett mitt test, eller struntar ni bara i det!?
    jag ahr svarat men i andra tråden :)
  • alexander2011

Fick mail från testlagret.jag har ju varit fundersam över mina äl tester dvs om jag ahr haft äl eller inte så jag skickade in bilderna på testerna och de sa att jag hadee äl på dag 10 (9 igentligen) så idag är jag på äl+6. blir lite nerövös med tanke på vad smabon har sagt. vissligen sa han att om det är nått så skulle han aldrig tänka sig o vara med om en abort igen så blir det nått så blir det.
    han vill ju gärna ha barn men kanske inte just nu utan han vill ta ett uppehåll. gahhh 
  • alexander2011

miapia43: asså jag ser nått på dina tester o hoppas det blir starke

• alexander2011

nedersta är trixat. såhär har mina sett ut utan att jag ahr avrit gravid
  • alexander2011

Snälla tjejer. Är det nån som har testat Docmoris gravtest? är det vanligt att de kan ge sträck efter utgående tid. jag ser tydligt 2 st f astän det ena är svagare men det skulle vara heltomöjligt o plusa på bim-7 el 9. vissligen ligger deras tester på 10 mIu men ändå? ååhh är nervös

• alexander2011

ok såg dina ut såhär??? syns bättre IRL

hjälp mig o tyda bilderna!!

• alexander2011

tycker det ser brett ut irl men det kanske är spökObestämd

• alexander2011

såg ju ingeting inom tiden. tog kort efter 3 min då såg det ut såhär.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester