• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Swea/ jag hade ringt! Man blir så orolig och när de är små ska man alltid kolla det noga, hellre för ofta än att låta det va...

• Knasten83

Måste ge leonie lite beröm! Du har verkligen blivit mjukare i din "ton" vännen. Menar bara väl med detta!! Du är fortfarande så ärlig som jag gillar men mjukare liksom,KRAAM till dig

• Knasten83

Mått så vansinnigt illa senaste 2 morgnarna. Fått slänga frukosten, står mig upp i halsen.. Annars alltid hungrig på morgonen. Nu ikväll fick jag tvinga i mig en halv portion, bläää

• Knasten83

Alex: jag vet att det är nedslående men det hände mig också som gravid. 2 dar senare fick jag GRAVID! Det kommer! :)

• Knasten83

Leonie: kan ju hoppas det betyder bebis och inte nåt annat!? Känner inget annat. Liiiite molvärk i förgår bara korta stunder. Sen inget.. Förra mån kände jag ju massor!

• Knasten83

Leonie: sötis! Jag känner mig dock inte alls hoppfull.. Men det beror kanske på att jag inte känner ngt?
    Hoppas det är som du "tror", hoppas för dig med såklart! :))

Jag är på äl+6 idag..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester