• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag är 29 i år och mannen 33. Ett par sen -08, gifta sen juli-11, har en liten dotter på 1,5 år. Till familjen hör också vår engelska staffa Wilma som är 3 år.
    Har Pcos och ägglossar vanligtvis inte på egen hand men fått spontan mens 3 mån nu efter ha gått ner i vikt och med gi-kost.
    Ska insemineras när vi själva vill men innan jag blir alltför desperat låter vi naturen ha sin gång :)

• Knasten83

Staffe ska det stå (engelsk staffordshire bullterrier)

Testade nu på morgonen, äl+9, bim-5 såklart neg :((

• Knasten83

Leonie: alltså imorse fick jag molvärk en kort stund igen, jag är halvkass i magen. Mår jäääkligt illa om jag inte äter men det kan lika gärna va magkatarr. När jag väl äter sen är jag vrålhungrig och precis efter känns det som allt ligger i maggropen, typ uppsvälld och som om jag ätit för mkt fast jag inte gjort det.
    Enormt trött, fast samtidigt har jag börjat jobba som jag inte gjort på 3 år. Känner mig sååå ogravid!! :(

Hur mår din mage idag?

• Knasten83

Tack för era ord! Alltså oavsett om ni ser eller ej vill man ju få lite gensvar.. Det gör så mkt. Jo det e tidigt men känns lika negativ som varje mån, lite mer denna faktiskt!! :(

• Knasten83

Gokväll tjejer!

Tråkigt att mötas av tråkiga diskussioner här.. :( tror jag lämnar det där lika snabbt som jag såg det.

Ikväll har jag och mannen varit ute och ätit och nu har vi hyrt med oss film hem. Lilla älsklingen är hos sin mormor och morfar över natten. Så vi ska få soooovmorgon imorgon!!!!!
    Fast jag kan inte låta bli att sakna henne.. :(

Testandet fortsätter i morgon, äl+10, bim-4.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester