• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Godmorgon!!

Här tyckte lillfröken att 4:30 va en ypperligt bra tid att väcka mamma och pappa - morr! ;)

Kommer test under morgonen, äl+8, bim-6

• Knasten83

Alex jag förstår att du blir förvirrad! Tyvärr kan du nog bara vänta. Du är över bim va? Brukar mensen va sen? Känner du dig gravid? Så länge du inte har ont gör de inte så mkt tyvärr :(

• Knasten83

Usch, låter jobbigt... Kanske ska ringa kk och berätta? Men det kan väl samtidigt va utmattning!?

• Knasten83

Leonie: jag har kronisk magkatarr och haft sen mellanstadiet. Kan säga att det finns de som tror det ska få hjärtinfarkt så ont de har av katarr så jag tror inte du behöver va orolig vännen!!

• Knasten83

Leonie: jag trodde minst jag hade magsår innan jag visste vad det va. Jag kan ha ont allt från naveln och upp, ibland bara mellan brösten. Det känns olika, ibland bränner och svider det. Ofta mår jag illa också. Ibland känns det som en punkt som gör skitont och ihållande sveda. Ibland känns det som hela magen ömmar och svullnar upp... Väldigt olika.
    Känns det mer nån tid på dygnet? Mår du illa? När du ätit?

• Knasten83

Leonie: prova att ta nån tablett mot halsbränna och magkatarr. Magsaften är jättefrätande, därför det gör så ont. Jag tar alltid omeprazol, de brukar hjälpa mig!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester