Inlägg från: minstörstalycka |Visa alla inlägg
  • minstörstalycka

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Åh mina älskade Äl test kom idag, Men försent! ;) Precis som jag trodde hade jag äl igår/iförrgår, Ja För man ser 2 streck men inte ett positivt äl! :P Så Jag har sexat i rättan tid kan man säga! Hoppas det tar sig nu då!

Hur tidigt brukar ni testa?=)

• minstörstalycka

Skrutt, jag ser något mycket svagt på dom oredigerade, dom redigerade ser man lite tydligare. Men mycket mycket svagt. Prova om någon dag igen! :)
    Håller tummarna för dig! :) '

• minstörstalycka

Nån av er kanske kan hjälpa mig lite? Jag har haft 3 ältest som visar positivt, i 3 dagar? Hur vanligt är de?
    Jag hade tappen öppen i måndags, sen stängd, tis, ons ,tors, men idag är det helt plötsligt öppen igen ?

Jag skall ha haft äl någonstans här i dagarna. sexade hela helgen och måndag, även igår! ;) Så hoppas på att det tagit sig ändå ;)

• minstörstalycka

Bim -7 och inga känningar alls. Det har nog inte tagit sig denna gång heller. (På känn) Men väntar på bim och testar! ;)

Ni andra som snart har bim, när tänker ni börja testa ?=)

• minstörstalycka

Är det jag som är knäpp eller är det så att jag kanske är gravid? :O
    Jag är på äl+10. Bim till helgen skulle jag tro.
    Ni får fixa och trixa med bilderna! :)
  • minstörstalycka

Nej dom har inte legat nära varandra, Det vet jag sedan förr! ;)

Blir till att vänta någon dag och göra ett digitalt! :) Jag som trodde det inte hade tagit sig. Då illamåendet kom ifatt mig igårkväll! Exakt som jag hade med min son från början.

• minstörstalycka

Gudans!  :) Jag trodde inte det skulle ta sig så fort!
    Jag har en son på 6 mån.
    Får se om jag kan hålla mig tills på måndag och berätta för sambon som blir min fästman på måndag! :)
    kanske göra ett test som ligger brevid ringen ?^^

Får ta ett test imorgon igen! Jag har svårt att tro att detta är sant!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester