Inlägg från: minstörstalycka |Visa alla inlägg
  • minstörstalycka

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag fick ju lov att kissa igen och nog fasen  fick jag två sträck. Dock blev det svagare än det som jag la upp bild på här. Men det är då ett plus. (får ju tänka på att det var morgonurin, det första testet)
    Jag avvaktar någon dag och tar ett till! ;) jag måste hålla mig! Så svårt! :P

• minstörstalycka

testet som jag gjorde nu under dagen. Ja väldigt svagt sträck!  Men visst äre två sträck där ?

Alla tre tester.
    Det översta Är ett äl test- togs i morse
    Det mittersta är ett gravtest från i morse
    det nedersta är ett gravtest från nyss.  (altså inte morgon urin)

Vad tror ni flickor?
  • minstörstalycka
    lillabambi skrev 2011-11-29 20:09:34 följande:
    hörrni ni kunniga..
    men va tusan då..... hade äl igår och nu har jag världens mensvärk i magen långt ner. vad e detta?  
    Är du säker på att du hade äl igår? Inte så att du har det idag då ?^^ 
    För mensvärk kan vara tecken på äl.
  • minstörstalycka

Ett isär plockat test och ett som sitter ihop. Ja jag har ju fått sådanna här svaga pluss på 5 test. varav dessa två och dom andra jag visade tidgare under dagen :P

Jag vet att man inte skall plocka isär, men kunde inte låta bli :)

Så kommer inte mensen i helgen så är jag gravid ;)
  • minstörstalycka

Jag plockade isär för att se om det blev tydligare? Om det verkligen var ett plus. Och det är ett plus, och det var betydligt tydligare innan det torkade! :)

Jag vågar inte tro.. :)

• minstörstalycka

Måste fråga er, kan ältesterna visa starka posetivt innan mens om mensen är påväg? Eller betyder det gravid?
    Självklart måste hon köpa ett test, men bor en bit ifrån staden och utan körkort ;)
     En vän till mig som undrade. :)

• minstörstalycka

Vi någon förklara för mig ? jag plussade ju förra veckan. Men nu får jag inga pluss mer. Ingen mens, inge pluss förutom på ältesterna. Vad är detta?
    Är jag inte gravid eller vad spelar mig ett spratt ?:O

• minstörstalycka

Ja jag testade ett digitalt förra veckan och fick fint plus, idag skulle jag prova med veckoidikator och fick inte gravid, testade andra test och inte en tillstymelse till pluss.

Men om jag nu inte är gravid, var håller min mens hus? Någon som sett den ?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester