Inlägg från: minstörstalycka |Visa alla inlägg
  • minstörstalycka

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Alltså veckoidikator förra veckan också. då var det gravid 1-2

• minstörstalycka

Det känns skitskumt, jag väntar någon dag till, vet att jag fick såhär sist då jag fick missfall! Så väntar några få dagar till sedan ringer jag bm jag hade då jag väntade min son :)

• minstörstalycka

Ja mycket skumt. Jag mår illa som en gris iallafall... Jag vill bara se ett pluss eller få mensen nu. Jag lägger snart ner bebisverkstaden! :(

Har fått så många dumma kommentarer om att jag inte borde ha brottom då jag har en son på 6 månader. Men jag vill ju så gärna! Och då det blir såhär blir jag bara sjukt ledsen!

• minstörstalycka
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-08 11:37:56 följande:
    men du har ju fått  ett plus och ingen mens har kommit så jag tror du ska lugna dig lite o sluta testa... att ett test blir negativt kan bero på många saker.. ett missfall gör inte att testet blir negativt, tvärtom så stannar HCG kvar i blodet upp till en månad efter missfallet så ett blankt test helt plötsligt betyder inte att du kommer mista barnet.

Jag skulle kontaktat mödravården direkt...inte vänta eller avvakta, om inte annat för att lugna ner dig lite.
    Sist jag fick missfall, så blev det sådär! Men då hade jag fått pluss, fick minus i veck 10 och nån dag senare blödde jag. :(
    Nåväl jag skall lugna ner mig, ta det lugnt och kontakta bm nästa vecka! :)
  • minstörstalycka

Slemtorsk i brallan- Jag tog mig lite frihet och redigera din bild ;) Jag anar mig ett sträck! :) Hojta om du vill att jag lägger upp den! :)

• minstörstalycka

Dagens test! :) Jag är så gravid som jag kan vara! :) Hoppas detta går vägen och att jag får en liten i augusti! 2 månader efter min sons 1 års dag! :)

Det är då mer skrämmande att få pluss nu än det första barnet kan jag tycka! Skall göra ett digitalt på julaftons morgon! ;)
  • minstörstalycka

Vill bara kika in här och önska er alla lycka till! :) Själv är jag redan i vecka 7+6 idag.

Och ni som tror att hoppet är ute, jag är en av dom som plussa sent! :) Jag plussade i vecka 6+3. Nog för att jag inte testat på 1 vecka. ;) Men överge inte hoppet!

Gott nytt år och god fortsättning! Jag hoppas att alla ni som nu kämpar skall få ett pluss och få bli mamma 2012! Jag fortsätter att följa er!

Tänker ge er lite peppning på min bebismage! Hoppas ingen tar illa vid sig!!! Jag blev gravid då jag minst anade det!

Min kropp i vecka 4+0 omedvetande om ett pyr...

Jag i vecka 7+3....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester