Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Alltså veckoidikator förra veckan också. då var det gravid 1-2
Alltså veckoidikator förra veckan också. då var det gravid 1-2
Det känns skitskumt, jag väntar någon dag till, vet att jag fick såhär sist då jag fick missfall! Så väntar några få dagar till sedan ringer jag bm jag hade då jag väntade min son :)
Ja mycket skumt. Jag mår illa som en gris iallafall... Jag vill bara se ett pluss eller få mensen nu. Jag lägger snart ner bebisverkstaden! :(
Har fått så många dumma kommentarer om att jag inte borde ha brottom då jag har en son på 6 månader. Men jag vill ju så gärna! Och då det blir såhär blir jag bara sjukt ledsen!
Slemtorsk i brallan- Jag tog mig lite frihet och redigera din bild ;) Jag anar mig ett sträck! :) Hojta om du vill att jag lägger upp den! :)
Vet inte om du kan se! Men jag kan se två sträck! ;) Jag håller så innerligt tummarna för dig! :)
Jag har verkligen plussat starkt nu. Hujeda mig vad glad jag blir. Bilder kommer imorgon
Vill bara kika in här och önska er alla lycka till! :) Själv är jag redan i vecka 7+6 idag.
Och ni som tror att hoppet är ute, jag är en av dom som plussa sent! :) Jag plussade i vecka 6+3. Nog för att jag inte testat på 1 vecka. ;) Men överge inte hoppet!
Gott nytt år och god fortsättning! Jag hoppas att alla ni som nu kämpar skall få ett pluss och få bli mamma 2012! Jag fortsätter att följa er!
Tänker ge er lite peppning på min bebismage! Hoppas ingen tar illa vid sig!!! Jag blev gravid då jag minst anade det!
Jag i vecka 7+3....