• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMf skrev 2017-04-01 04:58:13 följande:

Så ser det ut idag. Syntes nästan mer igår på cb. Är det spök då?

• Miss Maria
    MissMf skrev 2017-04-02 07:01:36 följande:

Syns inget idag så det var spök igår.

Det är iaf ett plus på cb men läst att dom ärr lite luriga. Kan du inte köpa nåt annat test...typ ett p e som alla skriver om...finns på apoteket. Hur mycket mäter din sticka ? Cb mäter 25 tror jag.
  • Miss Maria
    mammasusan skrev 2017-04-02 12:13:52 följande:

Fast är man gravid så ägget fäst som det ska är det ingen tvekan med cb, här är mitt på 4+0, går in i vecka 29 imorgon

Så klart inte :) men alla får ju positivt olika tidigt. Och det är ett plus på hennes cb men den stockan är det bara färg rester på.
  • Miss Maria
    Nykär15 skrev 2017-04-05 06:22:35 följande:

Nu har jag tagit mitt sista test, på BIM-dagen. Så lycklig!

Men åh grattis :)
  • Miss Maria
    Annisens81 skrev 2017-04-17 06:06:09 följande:

Detta är väl inget spök? Detta är på bim-4. Är Apotekets. Båda bilderna är inom tiden.

Bild 1 efter ca 10 sec,, så fort det fyllts helt.

Bild 2 ca 4-5 min

Den 7 april la du upp en bild på ett svagt positivt test oxå. Borde det inte blivit starkare på tio dagar. Jag har iofs sett på alla dina test :)
  • Miss Maria
    Annisens81 skrev 2017-04-17 10:40:35 följande:

Det var gammal hcg sen mitt ma. Men sen helt blankt. Nu pluss igen :)!

Dagens test bim+1

Men åh vilket lyckorus :)) stort grattis !!!
  • Miss Maria
    EmmaPaw skrev 2017-04-18 10:34:10 följande:

Hej på er igen!

Nu har jag tagit test som visade negativt med clearblue digital test, bröt dock upp det och hittar 3 streck... någon som vet vad det betyder? Någon mer som är galen och har gjort som jag?

Det är alltid tre streck på dom negativt som positivt!
  • Miss Maria
    jhk88 skrev 2017-04-29 12:14:06 följande:

Svagare idag :'( alla bilderna är ifrån idag...

Jag har alltid fått svagt på morgonen..ibland negativt men alltid positivt på kvällen . När har du bim?
  • Miss Maria
    jhk88 skrev 2017-04-29 14:16:41 följande:

Jag har BIM imorgon eller på måndag... Jag fick starkare på eftermiddagen i förrgår... Kanske att jag har högre hormoner på kvällen jag med...

Testat nåt ikväll?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester