• Miss Maria

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Behöver era ögon. Detta är ett gravtest taget nu på kvällen

Felicia1022 skrev 2018-06-10 22:16:28 följande:

Jag ser ett svagt! :)

Som på mitt här nedanför. Hur många dagar kvar till BIM? Jag har tre dagar kvar.

Åh jag vet inte. Har inte fått tillbaka mon mens än efter graviditeten. Är du gravid nu? När blev ditt test starkare?
  • Miss Maria
    Felicia1022 skrev 2018-06-10 22:52:42 följande:

Jag vet inte om jag är gravid. Men känner mig ungefär likadant som med dottern. Alltså INGA symptom på mens eller graviditet. Kände verkligen inget förra gången och gör inte nu heller. Brukar känna mycket i äggstockarna dagarna innan mens. Jag ska testa imorgon bitti igen :)

Jaha ok. Såg nu att du va 3 dagar innan mens. Åh det är så svårt det där. Jag vill inte vara gravid.
  • Miss Maria
    frestelsen skrev 2018-06-11 08:35:14 följande:

När fick du barn? Tycker inte det ser positivt ut :)

I augusti. Tog ett nytt i morse och det va tack o lov negativt :)
  • Miss Maria
    frestelsen skrev 2018-06-12 08:33:12 följande:

Jag följde dig när du kämpade för att bli gravid:) har för mig att de va du iaf:) du fick en del mf va?

Skönt att de va neg nu om ni inte vill:)

Själv kämpade vi som bara den med att få till sonen (som blir 1 nu på fredag) o sen pang vart det en hoppsan som kommer i december.

Men jaaa det är jag. Minns dig oxå. Jag fick ett ex och dom fick operera bort äggledare och foster sen fick jag en ofosterliggrav men seb blev jag gravid och fick en liten pojke 30 aug .

Va kul att du är gravid igen !! Känns det spännande? <3
  • Miss Maria
    elliss skrev 2019-10-14 16:49:14 följande:

Ser inget tyvärr.. kanske imorgon??

Åh va bra. Helst inte i morgon heller ????
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester